- Tips!

När det blev bestämt att vi skulle flytta till hus så började jag genast fundera kring möbler att ha i vårt kommande hus, eftersom att vi sålt bort en del  av vårt möblemang från föregående boende. Prio ett var en soffa och jag visste att jag ville ha en stor soffa eftersom att vårt blivande vardagsrum var ganska stort. Jag började genast googla på olika soffor och kom in på trademax hemsida. Där hittade jag ganska snabbt en soffa som föll mig i smaken och dessutom till mycket bra pris! 
Såklart kunde jag inte annat än slå till och det som var så bra var också att jag kunde beställa den direkt, men valde det leveransdatum som passade mig. Soffan kom, visserligen några dagar efter beräknat leveransdatum, till vårt hus och den var stor, men den passade mycket bra. Det var för övrigt den här soffan det blev!
 
När jag var inne på deras hemsida och kollade runt, hittade jag även en kandelaber som jag länge letat efter, men tyckt de varit för dyra, till ett bra pris. Den fick givetvis också flytta hem till oss! :] 
 
Nu är jag återigen i "behov" av något nytt till hemmet, så jag är inne på hemsidan och försöker bestämma mig över vad jag behöver och inte behöver. 
 
Jag har invigt några av mina vänner och bekanta i "trademax-världen", och jag verkar inte vara den enda som fallit för den hemsidan.
 
 
TIPS!
Kolla in på www.trademax.se du också, så ska du se att du hittar något du vill ha och behöver, till bra pris och hemkört och klart! =]
Du kommer inte bli besviken, det blev då inte jag!
 
Ps. När du sen har handlat någon vara och lagt till din mailadress hos trademax, så får du olika erbjudande direkt i din mail och kan då hitta superbra produkter till superbra priser!
 
Som trogen kund har jag även fått presentkort att handla för där och vem tackar nej till det?!
 
 
Genom att jag bloggar om trademax, har jag möjlighet att få ett presentkort på 500:- att handla för genom att jag gör reklam för dom. Eftersom att det inte är sista gången jag handlar där, skulle jag bli superglad om jag fick dessa hundringar att handla inredning för!
 
 
Kom igen, gå in och kolla du med!!
 

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ja tur är väl det! =) Allt blir bara så komplicerat när personen i fråga ler och är glad i ens sällskap, för att sedan bara sprida dynga och prata negativt om en. Tur man får välja vilka man umgås med =)

2012-12-01 @ 11:25:11
URL: http://www.jennieohlund.blogg.se
Postat av: Emelie

Bra tips, är ni fortfarande nöjd med soffan? Vi är i stort behov av en ny :) visst går min systerdotter och pojkarna på samma förskola? Kram till dig och pojkarna

2012-12-02 @ 23:19:25
URL: http://emelielarssons.blogg.se
Postat av: Lina - mamma till Wilma & Wiola

Ja har ju trippeltången dubbelt mer övervikt :) så de är väl därför kanske ..

2012-12-04 @ 11:52:27
URL: http://liniz.blogg.se
Postat av: Anna

Favoritleggingsen är köpta på mimmis i arvidsjaur ( men där är dom slut) och på Vila, men nu då jag köpte dom så var dom på rea, så inte säkert dom finns kvar. :/

Måste gå in å kolla trademax nu :)

2013-01-10 @ 17:34:53
URL: http://Www.annabergstrom1985.blogg.se
Postat av: Anna

Jo, leggingsarna är från Pieces och heter Amy double zip leggings. Hoppas du hittar ett par nånstans för dom är verkligen supersköna!!

2013-01-17 @ 22:38:35
URL: http://Www.annabergstrom1985.blogg.se
Postat av: Monica

Tack så mycket! :)

2013-02-02 @ 20:34:32
URL: http://moonkan.blogg.se
Postat av: Jennie

Norah har bara tills för ett år sedan fullkomligt avskytt vatten! Nu är hon helt galen! =) Så det kommer när du minst anar det! =)

2013-02-24 @ 20:12:50
URL: http://jennieohlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0