- Äntligen vår tur.

Nu är vi inne i februari och snart är månad mars här.
Det innebär att det närmar sig maj med stormsteg och jag kan ju bara säga att jag längtar till dess, som tusan!!

Efter två år inneboende hos mina föräldrar ska vi äntligen flytta in i vårt alldeles egna hus!

Ja, ni läste rätt.

Vi har nu hittat ett eget boende så vi förblir inte inneboende hos mamma och pappa för all framtid som vissa tror att vi blir :]



Mina föräldrar är bara bäst, vad hade vi gjort utan dom dessa år?!
Allt de har hjälpt oss med som barnpassning, matlagning, hämtning/lämning på förskola.. Ja, allt möjligt!
De har låtit oss invardera deras "storhus" och accepterat att förpassas ut till stugan.
Inte tror jag det är alla föräldrar som skulle vara så osjälviska och tillåta något liknande.

En stor guldstjärna till de mest generösa, fantastiska, underbara människorna jag vet.
Mamma och pappa, ni har varit guld värda under dessa år och vi har hur mycket som helst att tacka er för, hur vi någonsin ska kunna kompensera och tacka er för detta har jag ingen aning om.
Det kommer vi aldrig kunna göra heller.
Vi får väl ge tillbaka när ni blir gamla och gaggiga, dår får ni bli inneboende hos oss! ;]


Tusen TACK för allt, vi älskar er ! ! !

Kommentarer
Postat av: Erika

Men självklart var det ju dig jag menade :D Jag är otroligt glad att jag träffat en så fin människa som dig, en bättre vän finns knappast <3



We can do it! KRAM

2012-02-22 @ 08:52:42
URL: http://stordocka.blogg.se/
Postat av: S

Så kul! Grattis! =)

2012-02-22 @ 09:13:49
URL: http://sandrablandandra.wordpress.com
Postat av: Hanna

Och jag är så glad för er skull!! Och för vår egen, att ha er på lite närmare avstånd ;)



Tiden går fort, snart är de ni som är en dag bort från att få skriva sista krumeluren på ett papper och få nycklarna :)

2012-02-22 @ 09:59:55
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Mycket möjligt ;) Jag fönar aldrig håret. Fick en i födelsedagspresent i september förra året och den är väl använd 2-3 ggr =)



Hörrö, jag har ju gratulerat och gör det igen- Grattis!! =) Men den stora frågan kvarstår: Vart är erat hus? Kram!

2012-02-22 @ 11:08:14
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Jennie

Jag tycker att Degeränget är ett fint område!

Nära till allt =)



Jag hoppas att ni kommer att trivas som fisken i vattnet och att du bjuder på en drös med bilder! =)

2012-02-22 @ 13:05:34
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: Mamsi

Åhh, älskade unge med hela din underbara familj! Rörd till tårar över dina fantastiska ord. Saknaden kommer att bli stor men jag är jätteglad för eran skull att ni äntligen får eget boende. Slippa allt springande från oss....Det har varit en fantastisk tid om än jag blivit trött ibland! Men ni har ju lovat att flytta tillbaka om 20 år, det blir perfekt för oss då att flytta ut i lillstugan igen... då får ni ta hand om oss!! Älskar er alla helt otroligt mycket, kramar!!!! Komihåg att det är inte så långt till piteå, det kommer att bli ett och annat besök av oss....ni har väl planerat in en extra säng.....!

2012-02-23 @ 15:24:12
Postat av: Anonym

Så roligt med huset! Vill ju se bilder :) ja, vilka fantastiska föräldrar du har. Jag brukar också fundera på hur man ska kunna återgälda all kärlek som dom gett en under alla dessa år. Kram på er!!

2012-02-27 @ 09:46:06
Postat av: Anonym

Så roligt med huset! Vill ju se bilder :) ja, vilka fantastiska föräldrar du har. Jag brukar också fundera på hur man ska kunna återgälda all kärlek som dom gett en under alla dessa år. Kram på er!!

2012-02-27 @ 09:46:27
URL: http://emelielarssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0