- Rusar förbi

Dagarna rusar förbi i rasande fart, men får inte alls så mcyket gjort som jag skulle behöva tyvärr!! Känner paniken krypa sig på. Men vad göra, bara ta en dag i sänder och göra så gott jag kan..

Helgen som var tillbringade vi i Umeå tillsammans med våra underbara vänner! En natt på hotell med en supergod trerättersmiddag i hotellrestaurangen. Gott i glasen hade vi hela kvällen lång och vi dansade loss på schlagerbaren så jag kände av det i kroppen dagen efter! Vadå otränad, jag?! ;D
En underbar helg minst sagt!

Evert har haft inskolning ett par dagar nu och det går prima ballerina! Han bryr sig inte när jag far, tittar bara bort och vill inte vinka och hem vill han inte heller! Jag tar det som ett gott tecken, om än jag vet att det kan blir tårar när han börjar inse att jag faktiskt far och lämnar honom. Jag tror dock att Evert kommer vara en riktig "dagis-kille".
Harry den stackarn har varit sjuk hela veckan. Han hade börjat hosta i helgen hos farmor och farfar och det bara fortsatte. Det räckte inte ädr utan han har även haft feber på det. Idag ser han betydligt piggare ut, men inte så pas att det blir dagis imorgon. Han får stanna hemma och kurera sig istället så han är piggoch alert för dagis på måndag istället!

Nuförtiden är det mest bara vårkänslor som infinner sig hos mig. Solen strålar, plusgrader, tinade vägar (bortsett från att det föll lite snö igår, mend et pratar vi tyst om) och ljust länge om dagarna! Jag gillar´t!


Det här med promenader måste jag verkligen ta tag i! Jag har insett att livet är inte alltför roligt att leva om man inte får äta det man vill, när man vill. Så för att inte förfalla ÄNNU mer har jag bestämt mig för att komma igång med promenaderna. Jag ska även försöka ta mig till byns gym ett par dagar i veckan för att träna lite. Får jag bara in det till en vana så tror jag att det kommer gå bra, det gäller bara att få det till att bli, jus en vana! Jag känner ju mig själv och vet att jag ger upp vid minsta motstånd eller om det inte blir riktigt som jag tänkt mig. Men jag ska försöka skärpa mig, peppa mig gärna. Det behövs!

Nä, nu ska jag slänga mig i soffan och se slutminutrarna av hockeyn, 1-2 till Luleå än så länge, Heja!!!






Kommentarer
Postat av: Carro

Jag vet inte det ja, vad hette dom? Hm... ;)

2011-03-10 @ 22:02:08
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Louise

å så härligt det lät i umeå ;P och det där med träningen har du så rätt i. sjukt värt att kunna äta det man är sugen på!! när ni hittat er ett hus tycker jag att du ska börja på korpen med mig!!!!

2011-03-11 @ 10:05:03
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0