- Imorgon smäller det!

Man vet att våren börjar vankas när skinnjackan åker fram, vinterjackan åt sidan och när spolarvätskan börjar användas, jag älskar det! :]




Imorgon är det Everts första dag på inskolningen på dagis, mycket spännande!
Tror dock att det kommer gå super, i alla fall de första dagarna ;] Med andra ord är det verkligen dags att knoppa så att jag orkar med hela förmiddagen. Förmodligen är det inte så många barn där imorgon, det har det inte varit någon dag i veckan med tanke på att det är sportlov i denna kommun. Men jag tror att det kan vara bra med en eller två lugna dagar, innan det verkligen blir allvar för vår lilleprins! ♥

Den dagen när han är färdiginskolad och jag ska för 'första' gången fara hem själv och veta att han ska vara där till jag hämtar hem han och storebror för dagen, kommer kännas konstig! Jag är van att alltid ta med mig Evert hem efter vi lämnat Harry.
Att Evert äntligen börjar kommer göra oss båda gott, det vet jag, men trots det kommer det kännas ovant de första dagarna. Men som med allt annat så vänjer man sig såklart, brukar ju inte ta så ävldigt länge ;]

Kommentarer
Postat av: Hanna

Omöjligt är det inte! Ska jobba till 14 på lördag hos mamma så hon får vara ledig en endaste lördag i varje fall :] Men vi kan ju höras närmare helgen kanske.. :)

2011-03-09 @ 13:09:45
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0