- Slagen hjälte

Igår hade vi en underbar dag ute i härliga vädret! Solen sken, elden sprakade och vi åt gott ute.
Harry provade på att pimpla för första gången i hans liv.
Två fiskar kom upp ur hålet, med lite hjälp från mamma och Sofia ;]
Ute var vi från strax efter tio till strax före sexton. Det var en trött Harry som somnade i min famn  i soffan framför hockeyn och vaknade inte förrän just efter sju, efter att ha legat på golvet ett tag. Hur han hamnade där har jag ingen aning om ;) Han vaknade nog och tänkte kliva upp, men orkade inte det så han la sig bara ner där han stod. :D Han vaknade i alla fall tillslut och fick i sig lite middag, sen gick han snabbt till vardagsrummet igen och la sig i soffan igen. Vid åtta frågade jag han om vi inte skulle gå upp till storsängen och sova, vilket han ville. Tio över åtta släckte jag lampan och vi somnade sen. Att han vaknade lite tidigare än vanligt gör inget, det var inte 'min tur' att kliva upp på morgonen ;)
Det var faktiskt himla skönt att lägga sig så pass tidigt, omän det var lördagkväll! Att vara ute heela dagen tar på krafterna minst sagt!

Idag är det lika varmt ute men solen vill inte riktigt kika fram. Vi ska ändå bege oss ut för att njuta av att det inte är trettio grader kallt!! Ha en underbar söndag, för det ska vi ha!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Louise

så roligt att du uppdaterar oftare nu! :) haha så söt som somnat på golvet! hoppas ni får en bra dag idag! kramen

2011-02-27 @ 11:04:26
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0