- Premiär

Helgen har bjudit på fint, men blåsigt väder en dag och grått och regnigt den andra. Men den har också bjudit på årets första middag ute i uterummet, underbart mysigt! Jag längtar redan till nästa gång vi ska avnjuta en middag där, jag hoppas inte att det dröjer alltför länge :]

Per tyckte vi hade så mycket pålägg hemma så han bad sin svärmor åka förbi och köpa bottnar, så igår till middag snörde jag ihop en smörgåstårta. Tyckte tyvärr den vart lite smaklös, men nu när den har stått kanske den smakar bättre! Kanske rentav så att jag måste ta mig en smakbit, har ju trots allt tränat ikväll ;)


Tänkte lägga in lite bilder på pojkarna för någon dag sen, var ju på tok för längesen jag gjorde det, men dem nyaste bilderna fick jag inte upp, så jag måste försöka fixa det där. Men oteknisk som jag är så lär det inte funka förrän jag får personlig hjälp av Louise ;]
Den som väntar på något gott... :P


Jaa.. Vad är nytt med pojkarna då..? Säkert en hel massa, men svårt att komma på något såhär bara..
Evert pratar fortfarande inte, snart är det ju så att jag börjar bli orolig.. Försöker förgäves få han att säga några ord, men han visar inget intresse alls, han vill helst bara skratta åt mamma sin..! Hur jag nu ska tolka det!? :P
Harry däremot, han surrar och surrar. En artig liten pojke som säger tack när han får något och när han frågat mig en fråga, t ex "mamma, mår du bra?" och jag svarar ja, då säger han alltid okej efteråt. Supergulligt! Svårt att förklara, måste höras :)

Oavsett om det pratas mycket eller inte alls så är de mina ögonstenar! Att man kan älska någon så högt som man älskar sina barn trodde jag inte, men ack så ljuvligt!!

Underbara barn, ni är mitt allt! ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

Jag ska hjälpa dig lindus! :) Men inte tror jag det är någon fara att han inte pratar, alltså inte gjorde väl pojkarna det heller när dom bara var drygt ett år? han är nog en samlare :)

2011-04-12 @ 10:01:54
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Caroline

Kepan är från H&M men jag har inte sett den i någon butik efter att jag köpte den sista på Storheden... Har sett att dom fått in en annan modell med andra figurer bara :)



Hur gammal är Evert nu? Loke pratar inte speciellt mycket heller några få ord men man märker att de kommer mer och mer nu. Jag tror han har gått och samlat på sig en massa och nu så ska han börja testa orden.

2011-05-13 @ 09:48:42
URL: http://emmasandracaroline.blogg.se/
Postat av: Louise

ja det var verkligen bra för självförtroendet och motivationen! Tusen tack för att ni kom!! :)

2011-05-13 @ 23:47:22
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Sandra och Lovis

Tusen tack! =)

Hur är det med er då? Planer inför sommaren?

2011-05-18 @ 11:31:54
Postat av: Hanna

Jag med, ni är så fina allihopa :)



Ptja, varför inte..? menar du nu ihelgen eller helgen när karlarna varit i trolltjärn? :)

2011-05-24 @ 09:59:12
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0