- Ett möte med döden?

När jag kör bil brukar jag tänka på hur mycket vi egentligen litar på våra medtrafikanter...
När jag kommer och kör efter vägen och möter en bil, vad säger att inte den helt plötsligt kan svänga över på min sida av vägen och köra rakt in i mig?! Ibland tänker jag att den mötande bilen kommer att köra rakt in i mig, och tänker då i mitt huvud på alla mina nära och kära, på mina ÄLSKADE barn och sambo, sänder dem en extra kärleksfull tanke och inser sen att bilen har kört förbi och jag överlevt!
Det är kanske dags att börja ha lite respekt för mötande bilar?






Brukar ni tänka något speciellt när ni kör/möter bilar?

Kommentarer
Postat av: Sandra och Lovis

Jag tänker exakt samma!

2010-11-03 @ 20:16:45
URL: http://sandrablandandra.blogspot.com
Postat av: Kusin Lina

Tänker också precis samma .. sitter å spänner mig å typ e överlyckliga så fort dom kört förbi !

2010-11-03 @ 22:24:18
Postat av: Kusin Lina

Tänker också precis samma .. sitter å spänner mig å typ e överlycklig så fort dom kört förbi !

2010-11-03 @ 22:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0