- Vill rida igen!

Igår hade jag en dag då jag ville säga upp mig som mamma, så då bestämde jag mig för att åka oppa bojn idag. Så både jag och killarna fick se och träffa andra. Sagt och gjort, vi packade in oss i bilen och for till min mormor och hälsade på. Dit kom även min kusin och killarnas tremänning. Sen gick vi till lekparken och lekte, det tyckte Harry om =]

Innan vi åkte till Älvsbyn såg jag att grannens häst var på vift, så då for vi och ledde in den i stallet. Kan säga att det var år och dar sen jag gick bredvid en häst sådär, måste erkänna att jag blev lite nervös. Men det gick hur bra som helst, hästen var så snäll :D Om jag ställde den i rätt box är en annan femma ;)
Denna 'händelse' gjorde att jag började längta tillbaka till tiden då vi hade häst. Jag vill börja om att rida!!!!

Nu är klockan mycket, dags att knalla till sängs snart. Jag är så ofantligt trött hela tiden nuförtiden! Grymt jobbigt... SKulle dock behöva gå igenom vad vi har och vad vi behöver till semestern, men kommer jag på något vi behöver får jag väl åka in och fixa det närmare helgen. Det löser sig!

Godnatt gott folk!

Kommentarer
Postat av: BrittMarie

Det finns ju häst att låna av BÄSTA grannen

2010-05-04 @ 22:12:32
Postat av: Lea

du det där med ständigt trött känner jag igen och då köpte jag äcklepäckel gin sen...som faktiskt funkade...mentalt?!men det funkade:)

2010-05-04 @ 22:58:38
Postat av: Marie

Javisst är den söt? På Rusta faktiskt av alla ställen...

2010-05-05 @ 07:21:11
URL: http://lapurlivet.blogg.se/
Postat av: Linda

Jasså har du varit rid tjej det visste jag inte:) När slutade du?

2010-05-05 @ 10:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0