- Billös

Ibland blir jag sådär extra glad av att ha en underbar sambo. Som i natt... Var upp och skulle värma mat till den minsta familjemedlemmen, Per har kommit hem och ligger i sängen och vad ser jag ute på uppfarten?! INGEN bil! Trodde först att den kanske blivit stulen... När jag värmt maten och gått tillbaka till sovrummet frågar jag han var hans bil är -  i garaget får jag till svar. Men var är v70n då? Den har jag lånat ut till xx, hans bil var trasig och står på volvo, han behövde ta sig hem till Moskosoel, fick jag till svar.
Visst, det var jättesnällt av Per att låna ut den, det vill jag att andra också skulle göra om Per var i samma sits. Men INTE idag!! Jag och pojkarna skulle ju till Luleå och hälsa på Sandra och Ammy, när vi för en gångs skull trixat ihop en dag som passar oss alla.. Visst, vi har en till bil, men den ska Per ha, mitt vad det är måste han möta upp xx någon annanstans än i Piteå för att byta av han.

Så är det någon som har en bil till övers att låna ut, hojta! =)

Sen att storebrorsan tyckte det var morgon klockan 05.00 gör dagen inge bättre!! Visst, han var nöjd att vara 'instängd' med oss i vårat sovrum ett tag så jag kunde slumra till, hoppades att även han skulle det, men icket! Hade det inte varit för att jag var tvungen att byta bajsblöja på han hade vi varit kvar där inne än! Det är bara att gilla läget. Äta lite frukost, hoppa i duschen och invänta faderskapspåskrivelsen.. Hade eventuella planer på att åka till Linda och Alice och hälsa på, men känner mig inte på topp för det. Får se hur det känns efter duschen.



Vi få se hur den här dagen egentligen slutar...
Hej!

Kommentarer
Postat av: Louise

ja vill du ta hedn så vassego

2010-03-03 @ 07:46:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Malla

jo jag är hemma, går inte ut i det här vädret :P

2010-03-03 @ 10:10:01
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Hanna

Om vädret är bra, och om vi nu är hemma.. så tycker jag ni kan stanna hemma :P



Hoppas dagen vände till det bättre =)

2010-03-03 @ 15:29:21
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: mamsi

kan inte dem komma till dig istället då? Hoppas det har ordnats, kramar

2010-03-03 @ 16:19:34
Postat av: Sassa

Men Linda då, du skulle ha hojtat. Vi har ju två bilar!Men är väl förmodligen försent nu?!



Vad kul att han kan ha kläderna nu. Hoppas de klär honom :)



Allt är bra med oss. Men jag känner att hungern kryper sin närmare inpå. Och jag känner verkligen inte för att laga någon mat. Men jag antar att jag måste! Allt bra med er?

2010-03-03 @ 16:46:40
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Kg

är den här xx någon man känner väl? ;)

2010-03-03 @ 21:40:42
Postat av: Sassa

Men så bra - både att de kom till dig och att kläderna passade. Måste se honom i dem!



Haha, det blev något så kulinariskt som - rester!! :D Så vi hade lika bra fantasi!

2010-03-03 @ 23:14:13
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej! Jodå det gick jätte bra faktiskt, lättare än dom trodde så nu står grejerna tryggt här ute :) Himla skönt!

2010-03-08 @ 15:26:14
URL: http://sofiea85.blogg.se/
Postat av: Sassa

Tack, gullet :)



Hehe duuu.. Internet låg nere på jobbet hela natten, så jag hade inte möljlighet att svara innan ni åkte. Och sen sov jag till 15:00 i lördags, så jag var totalt väck :D Blev inget skoter, André har fortfarande inte fått igång skotern riktigt. Men väl en skön promenad hann jag med innan det blev mörkt! :)



Hade ni en skön lördag då? Det var ju kanonväder!! :)

2010-03-08 @ 19:44:44
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0