- Lokalvårdare nästa?

Idag fick vi äntligen fingrarna ur och for till polisstation. Nu ska vi bara invänta sms:et som ska berätta när vi får åka tillbaka och hämta ut passen. Killarna blev såklart supersöta, hur jag och Per blev, är en annan femma ;)


Jag och pojkarna var och hälsa på på 'gammeljobbet' igår. Trevligt som alltid!
Harry tyckte inte det var dags för hemgång när jag tyckte det, han ville hellre hjälpa Sandra städa. Jag tror minsann han kommer bli lokalvårdare när han blir stor!


Kommentarer
Postat av: Emmeli

Lucas är också helt besatt av att städa.Eftersom han kommer så tidigt till dagis varje morgon så är ju städtanten där.Och varje morgon är han med henne och städar.:)Han följer med henne genom alla avdelningar med sin sopborste.:)

Visst är dom underbara dom små liven?:)



Jag tycker också det är skönt att inte Lucas bara vill titta på tv.Men 10 minuter skulle det vara skönt om han hade ro att sitta stilla.Typ när man lagar mat.Men icket!



Allt bra med er?:)



Vart ska ni resa förresten?



Kram!

2010-03-26 @ 06:53:49
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Haha jag ser ut som en återfallsförbrytare på mitt pass =P

2010-03-26 @ 16:59:34
URL: http://mrsgralberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack Linda, det ska bli jätteroligt!:) Allt bra med er? Ska ni till utlandet? Kram!

2010-03-27 @ 10:03:45
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh, så härligt´:) Grekland är ju så underbart land och då får du vara brun och fräsch lagom till sommaren!



Vi hade tänkt ta reda på kön och sen hade vi tänkt åka till Sthlm i Juni och då tänkte vi fara på Tittut och se på bebisen i 2D/3D och 4D. Ska tydligen vara väldigt läckert. Jag är lite för nyfiken för att kunna hålla mig, men samtidigt är det ju en tjusning av att inte vet. Tog ni reda på kön?



Mamma berättade att ni varit på jobbet och hon sa att pojkarna var så söta, men det visste jag ju redan :)

Kram!

2010-03-27 @ 16:56:38
URL: http://emelielarssons.blogg.se/
Postat av: lea

men vars ska ni nu åka, :)

2010-03-28 @ 21:38:55
Postat av: Sara

Men oj, det är då ingen fara. Har varit några intensiva dagar, så jag har inte ens hunnit med Bloglovin (vilket inte är så ofta).



Om du åker tidigt tidigt, är det inte så många där. När jag och Tuss var dit strax före 06:00, var det inte alls många: Vi och tre till. Om man skyndar sig och simmar så hinner man klart till ca 6.45, och tills dess hinner det inte komma så många fler. Känner du hur jag pressar dig?! ;)



Att DU somnade?! Tror jag somnade själv, så jag tog inte alls illa vid mig. Innebär det att jag var en dålig gäst så ställer jag mig först i kön! :D



Jag har noterat partyt i min kalender. Har dock inte fått mitt schema än för den perioden, så risken finns att jag måste jobba då. Men är jag ledig så kommer jag! :)



KRAMIS

2010-03-29 @ 20:28:28
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0