- Kasta pengar i sjön

Idag kastade jag bort tvåhundra spänn i sjön! Typ.

Jag köpte mig en tröja, men när vi kom hem hittade jag inte den påsen nånstans! Harry bar den nästan till bilen, sen la jag den i vagnen sen vet jag inte vars den for?! For tillbaka och kollade på coopparkeringen, var även in och frågade om någon lämnat in en påse med en vit tröja, men icket.


Så om någon av mina läsare hör att någon hittat en Vero Moda påse med en vit kortärmad, lång över rumpan med bilder på flera ansikten på, så kan ni ju haja till. Det kanske är min tröja som någon själ funnit och behållt för sig själv?
Visst, det var 'bara' 200:-, men 200:- är mycket för en mammaledig en som jag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0