- Hejkomochhjälpmig

♥Varför är det alltid så att om man t ex ska på stan eller handla som hastigast och ser ut som hejkomochhjälpmig, varför ska man just DÅ träffa på flera som man känner?! De gånger jag sminkar mig, fixar frillan och inte har mössa på mig, då träffar jag minsann ingen 'kändis'... Det slår aldrig fel! Inträffar detta fenomen bara för mig?!


Som ni kanske förstår var det så för mig idag... Det var inte första gången!








Harry har äntligen, efter en veckas dålig aptit, börjat äta bättre igen! Det är himla skönt, aldrig kul att se att ens barn inte äter ordentligt. Hoppas nu bara att det håller i sig. Älskade hjärtegryn ♥

Kommentarer
Postat av: Emma

Hehe, alltid bättre att ta det säkra före det osäkra, därför går jag aldrig på stan osminkad :P

2010-03-08 @ 23:49:50
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Malla

d där händer mig med, omsinkad eller flottig eller med konstiga kläder, då man liksom bara ska en sväng..då träffar man hälften av alla man känner :P

2010-03-09 @ 06:42:36
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: lea

det är alltid så, när man ska bara vara hemma och ute och grilla då blir mascaran perfekt luggen fluffsig och man känner sig på topp då manskavara blandfolk så blir det aldrig bra och då träffar man alltid alla man inte vill ska se en;P

2010-03-09 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0