- Glad


Imorse när vi höll på att klä på oss för en utevistelse ringde svärmor och ville kidnappa storebror, vilket hon givetvis fick! Där fick han tillbringa hela dagen och jag tror, eller vet, att det inte gick någon nöd på honom :]

Själv tog jag lillebror i vagnen och hunden i kopplet och gick till affärn och köpte hem lite gott bröd och pålägg som jag bjöd Per på när han klev upp, mysigt! Ibland är man allt bra.
Sen följde jag och lilleman Per som hastigast till stan, medan han sökte sitt sökte jag efter ett par solglasögon med band runt huvudet så dom sitter på plats på det lilla huvudet vackra vårdagar som nu stundar och den kommande utlandsresan! Tack vare att vi stötte på Linnéa, Niklas och lilla Herman så fann vi det jag sökte och på ett ställe jag absolut inte hade en blekaste aning om att dom sålde solglasögon, på Länshem(?!) ! Prisvärda också för den delen.




Jag är så otroligt glad för att våra barn har så fina mor- och farföräldrar, att dom VILL umgås med sina barnbarn. Det är det inte alla som är berkikade med, tyvärr. Önskar dock att alla barn hade släktingar som bryr sig om dem och älskar dem såsom våra gör. Vi är tacksamma för det ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0