- Andas ut

Evert har numera börjat sitta väldigt stadigt. Visst, ibland är han lite för rund under rumpan och tittar han för långt åt sidan så ramlar han omkull. Sitter han dock och fokuserar på en leksak eller något annat kan han sitta flera minuter i sträck!

Igår upptäckte jag att det börjat komma upp en liten bissing på herren. Idag skymtade även tanden bredvid lite, den har dock inte kommit upp riktigt än. Han blir förövrigt ett halvår på onsdag. Vars far tiden?! Han, liksom sin storebror, ska ju vara mina små bebisar, bara inse att dom växer och blir stora, för fort bara!! :]

Vi var och hälsade på Harrys kommande dagis idag. Det tyckte han var superroligt! Får hoppas han kommer tycka det är lika roligt när det väl är dags! Om vi nu blir kvar här så länge.. =]


Everts dop har kommit och farit. Skönt att det är bortgjort, nu kan jag äntligen andas ut ordentligt! För SOM jag har färdats i veckan... Skönt att det här är en lugnare vecka, det behövs!



Min tumnagel har för övrigt gått av, jäkla skit!!

Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Svensbyn är jättefint!Jag är ju från trakterna (Långnäs) och jag gillar det!

Jag håller hursomhelst alla tummar och tår att ni får erat drömhus inom en snar framtid! =)



Ja men vet du vad skoj det hade varit med besök!!

Om ni har en dag som passar så hojta till och hör vad vi gör =) Så får barna leka lite och vi mammor surra och dricka kaffe =)

Kram

2010-06-07 @ 21:17:15
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: sandra

Hej hej! :) Jo vi har köpt en bostadsrätt på Notgränd :) hur är det med dig och pojkarna nu då?

2010-06-08 @ 07:53:29
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Du törs,jag är inte farlig =) Alltid kul att träffa nya människor! Kram

2010-06-08 @ 20:33:53
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: sandra

JO Men det känns inte riktigt som Öjebyn det där.. Men det blir jätte bra tror jag. Har ju en liten gård till hundarna också. :) Jo men nu skulle det bli varmt i morgon så passa på :) själv jobbar jag en C-tur men får hitta nån som man kan ta ut. kram

2010-06-09 @ 08:15:48
URL: http://sandrakeskitalo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0