- Trött, tröttare, tröttast!

Nedräkningen har nu slutat, äntligen har Per semester!!!

Först nu när han är hemma märker jag av hur trött jag EGENTLIGEN är. Visst, jag har varit hemskt trött sista tiden, men nu när han är hemma slappnar jag av riktigt ordentligt och kan lämna ifrån mig barnen med gott samvete till han, och då kommer tröttheten över mig. Jag orkar inte kliva upp ur sängen, och trots sovmorgon kan jag somna i princip direkt jag lägger mig ner under dagen. Det är väl nu de sex månaders osammanhängande nattsömn tar ut sin rätt...
Ska bli skönt att kunna dela allt med Per nu när han är hemmavid i fyra veckor. Vem har sagt att man har semester när man har barn? =P


Det är inte alltid kul och skönt att vara veckosärbos :(



På onsdag ska vi ner på byn för att hämta ut en nummerlapp till Harry. Han ska nämligen springa knalleloppet i Lomtjärn på fredag! =]
Hoppas han kommer tycka det är roligt och att han vill springa. Men det tror jag han kommer göra, om alla andra barn springer vill han väl göra som dom :D

Kom dit och heja vettja!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mäkta avis jag blir, världens fetväder och känslan att bara få vara ledig!!



Kom att tänka på, såhär när jag är som tröttast och ska iväg på jobbet.. men lördag, tror vi skippar föda och satsar stenhårt på dryck istället :P Jag jobbar ju till 16.30 och jag litar inte på jesse i den frågan! Så för enkelhetens skull tror jag de är bäst så :)

2010-06-29 @ 07:11:51
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag hoppas innerligt att vi eller snarare Jens är hemma, men risken finns att han far ner till Dalarna på lördag och kommer ju inte då hem först söndag. Men vi får se ikväll, finns en i Lycksele också som är av intresse så ev. åker han dit ikväll! Såå.. vi får se helt enkelt :D



2010-07-01 @ 09:14:41
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0