- Gamla sidor

Haha! Jag är sällan in på min sida på familjeliv, gick dock just in där bara för att kolla. Sist jag var in där var 2009-12-08 alltså dagen innan Evert anlände till världen! Dvs ett halvår sedan..

När jag ändå var in på gamla sidor, kom jag att tänka på lunarstorm. Så tänkte kolla in och se hur den sidan ser ut nuförtiden. Jag möts dock av en text som säger att lunarstorm har stängt ner. Numer finns istället LS8 om man är ungdom och fortfarande vill träffa nya vänner.. Jag har då aldrig hört talas om LS8, har ni?!

Måste, av ren nyfikenhet, gå in på den sidan bara för att kolla.. :]


Vilka gamla sidor hängde ni på förr? Jag kommer ihåg smurf/skurk eller vad sjutton den nu hette.. :P Roligt stt tänka tillbaka på gamla goda minnen ;) 

Kommentarer
Postat av: Louise

apberget också fanns det ju helgon eller vad det hette :P

2010-06-12 @ 08:27:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Jenny

skunk tror jag att de hette;) Ja lunar, de var ju där allt började;)

2010-06-13 @ 11:20:33
URL: http://jennylundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0