- Tips på bilbarnstol mottages!



Det börjar bli dags att införskaffa en ny bilbarnstol till den yngste familjemedlemmen, och skulle därför vilja ha lite tips på vad NI rekommenderar! Motivera gärna varför ni rekommenderar just den ni gör :]

Jag skulle gärna vilja ha en som man kan luta bakåt, i allafall lite.
Och som inte tar alltför stor plats för den som sitter i framsätet, så personen i fråga nästan måste sitta i framrutan som det är med den vi har till Harry. Alla stolar kanske är så i bakåtsittande läge?!

Tack för era kommande tips! =)



Kommentarer
Postat av: Lea

vi har en britax hi way tror jag...to way och jag älskar den för den är lätt att flytta och sitter super bra i den och så är den så liten och dynan underbenen är så kort att han snart kan "hänga" med benen och i o me det sitta närmare vanliga sätet så att säga=) sen har dom bra kampanj på en acta nu som såg fin ut!=)

2010-07-21 @ 14:16:36
Postat av: Emmeli

Vi har en sådan BeSafe Izi Kid tror jag den heter.Och jag är riktigt nöjd över den.Den är verkligen stabil och den går att ändra läge på.Lite iallafall.:)

2010-07-25 @ 10:39:44
URL: http://emmelilundberg.blogg.se/
Postat av: Nadia

Jag har inte fött min bäbis än men har inhandlat en liten (upp till 8 månader tror jag) och en större som dom kan ha till dom är 3-4 år tror jag. Båda är Graco. Jag har ju som ingen aning men det är vad jag blivit tipsad om vad gäller märken :) Sen sånna där Maxi-Cosi. Som jag förövrigt trodde var en benämning på alla små babystolar till bilar. HAHA! :)

2010-07-25 @ 13:43:12
URL: http://nadiahill.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi har en acta graco cosmic comfort till våran stora tjej. Den har jag varit nöjd med förutom att jag önskar att den gick att luta liiite mer så att inte huvudet tippar frammåt när hon somnar. Det negativa med den är att den tar grymt stor plats!



Till våran lilla kommer vi att köpa en besafe izi kid. Den är smidig och har bättre "liggläge" och sen att det är den säkraste stolen på marknaden är ett plus i kanten!

2010-07-31 @ 22:32:49
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0