- Tjejkväll

Vilken underbar kväll jag hade igår! Tack tjejer för det =]

Till Emma kom jag med hela 5st cidrar, drack upp 4½, en halva av en gav jag bort. Den var inte alls god!
Trodde att jag skulle komma hem med minst två, men icket! Dom dracks dock från halv sju till strax efter ett.. Det kanske var därför jag inte kände av dom? ;)
Nu ser jag framemot när Emma ska lära mig dricka vin! Man blir ju så jäkla full i magen av att dricka en massa cider...


Jag längtar till nästa gång vi träffas under liknande omständigheter.
Då ska vi alla vara i ännu bättre form ;)


Tjejer;
Jag hoppas det är OK att jag lägger upp dessa bilder?! =]










Kommentarer
Postat av: Hanna

Tack detsamma du!! Ser redan framemot nästa gång :)

2010-01-31 @ 17:35:44
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Helt OK! :)



Precis, måste ju få lite effekt ;) Hoppas du är i bra form idag också. Och att det inte är lika frostigt p åhemmaplan ;)



Kramis

2010-01-31 @ 17:56:54
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0