- Utmaning


Har fått en utmaning av Linnéa, och i brist på annat en fredagkväll som denna kan jag väl försöka mig på den...



8 saker du ser framemot:

- Morgondagen, eller rättare sagt kvällen!
- Kilon som ska tappas
- Utlandsresan
- Vårt framtida hus
- Första natten som jag får sova hela natten sen Evert förgyllt vårt liv!
- När Evert börjar somna tidigare för natten.
- Våren/Sommaren
- Framtiden

8 sanningar om dig själv:

- Jag har JÄVLIGT fula lår!! Värre än en gamlings :'(c
- Jag är jävligt slö!
- Jag är dålig på att tvätta bort dagens smink
- Jag sover oftast på vänster kroppssida, bortvänd från Per
- Jag har kvar den här 'ståltråden' i underkäken som håller tänderna på plats
- Jag har aldrig tyckt om min kropp
- Jag är jäkligt nyfiken
- Jag har väldigt dåligt självförtroende

8 saker du brukar säga:

- Hundjävel!
- NEJ!
- Vad tänker du på?
- Vem var det?
- Nu kommer mamma och tar dig!
- Ska du prata nå med mamma?
- Nu kommer pappa hem
- Tyst!

8 saker du har på dig:

- Baggyjeans
- Linne
- T-shirt
- Kofta
- Sockar
- Trosor
- Bh
- Förlovningsring


Kommentarer
Postat av: mamsi

men hallå min älskade unge....vi måste verkligen ha ett ordentligt snack!! Du som är en charmig,söt, kvick, härlig, intelliget plus mycket, mycket mer.... och underbar mamma till två underbara barn. älskar dig/mamma

2010-01-30 @ 07:52:42
Postat av: Sara

Linda då, jag skriver precis som din mamma. Du är ju en helt underbar människa, vem bryr sig om några små skavanker?! Alla har vi våra fel och brister. Du är dundergo, och duger som du är, bara så du vet!

Kramis till dig!! :)

2010-01-30 @ 10:38:54
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Emma

Kan inte annat än hålla med föregående talare (mamsi)! Tack för igår! Kramar

2010-01-31 @ 09:41:36
URL: http://e
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag har också kvar ståltråden i underkäken ;P

2010-01-31 @ 22:34:46
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0