- Ratar

Var på stan idag och lämnade tillbaka en kjol som jag inte riktigt kände mig bekväm i. Jag känner mig själv, hade jag behållt den hade den bara hängt i garderoben, och som mammaledig har jag inte råd med sådana plagg!
Var även in på systemet och köpte mig cider, hör och häpna; hela 5st!! ;) Att gå in med barnvagn tycker jag inte känns alltför bra, jag vet inte.. Men det känns som att folk ska tro att jag är en sån mamma som super varenda helg och är dyngrak. Och det är jag verkligen INTE! Om jag minns rätt har jag druckit en cider mellan Harry och Evert. Inte är jag mycket till alkoholist inte ;] Köpte i alla fall hem om det stundas fest, bra att vara förberedd!



Som jag kanske nämnt nån gång tidigare så är jag en som ratar barnens hus här i Piteå. Tycker inte alls dom är serviceinriktade, och ser absolut inte till kundens bästa. Visst, i alla lägen kan man inte göra det, men vill dom behålla några kunder tycker jag dom ska ändra attityd. Var och en av dom, okej, förutom en, Kg is the name ;)
Tycker definitivt att Piteå borde ha en liknande, konkurrerande butik. För som det är nu kan dom bete sig hur dom vill och ändå behålla kunder... Vet att det är långt ifrån bara jag som tycker/känner så om det stället.

Idag fick jag dock svälja min stolthet, efter 1½ års frånvaro, och gå in där och kolla efter en present till födelsedagsbarnet imorgon. Affärn kändes liksom kall och tråkig så fort jag klev in, men det kan hända jag tyckte det på grund av vad jag egentligen tycker om stället.



Vet inte om jag håller på att bli sjuk. Jag fryser, orkeslös och har ont i kroppen, kan hända att jag har feber, orkar dock inte kolla upp det närmare. Spännande att se hur morgondagen blir om jag fortfarande känner mig risig. Tur vi ska på kalas på eftermiddagen, då har Harry någon annan att roa sig med än med mig!

Jag som hade tänkt hålla igång med mina promenader, kände dock att jag inte alls känner mig pigg för det, så tyvärr får det vackert vänta till morgondagen, om jag är piggare då.




Lilla Evert stiger på viktkurvan, nu är han uppe i 3950g. Inte tagit sig över 4kg, men snart så! Älskade lilla lillebror ♥

Kommentarer
Postat av: Lea

shitans så liten lilla h gick ju upp 1,4 på en månad!...liten kille;)

2010-01-19 @ 22:49:22
URL: http://lindkvistlinnea.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag gillar inte heller barnens hus. Det i Lueå är bättre. Men babyproffsen borde vi får hit!

2010-01-20 @ 00:00:55
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: DONKEN

näääe, det blir han då iiinte. haha. tjat funkar docvk inte, och ibland glömmer jag ta pillerna ändå. men då talar jag ju om det. ;)

2010-01-20 @ 22:13:44
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: Jenny

hej.... Jag har hört att det cirkulerar såna rykten. Men dock stämmer det inte =)

Vi har fullt upp som vi har det för tillfället =)

Var hörde du det?

2010-01-20 @ 22:43:44
URL: http://jennysdagar.blogg.se/
Postat av: Anonym

hehe, vet inte riktigt hur det ska tolkas, lät lite skeptiskt :D Nåja, huvudsaken är ju att man själv ser det, eller hur?! ;)

2010-01-20 @ 23:44:09
URL: http://emmste.blog.se
Postat av: Hanna

Ja men de är både gott och enkelt så de blir ju kanon :)

Vad skönt att lillebrorsan går uppåt i vikt! :D



Ja herregud.. de är full fart här hemma nu, Jens tyckte de var skönt när jag kom hem igårkväll och få avlastning ;) Han sa "jag tror jag vet hur de är att ha barn... på ett ungefär" ;P Men du ska också få se han, jag lovar ;)

2010-01-21 @ 09:14:15
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha jag tror han skulle ha de tufft ;)



Vad ska ni göra ihelgen? vi kanske hinner ses om ni inget annat har planerat! var ju ett tag sen nu :D

2010-01-22 @ 12:07:47
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Så skönt att han har börjat gå upp. Då kan ni ju börja pusta ut :)



Alla är bleka på vintern. Och jag kan nog lova dig att du är brunare än vad jag är. Jag är alltid blekast, av alla. Men så är jag ju blond också, har alltid ljusast hår. That's me - ljus överallt :D



Hade det superbra i Umeå, men hemma är ju alltid bäst!



Hinner vi ses något i helgen?



Kramis

2010-01-22 @ 12:27:53
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag har inte märkt av något otrevligt med Barnenshus i Piteå, fast jag är iofs inte där speciellt ofta, de blir mest Luleå men jag tycker servicen på bägge ställena är ganska lika.



Babyproffsen var ju skit bra när det fanns i Luleå.

2010-01-23 @ 12:26:05
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0