- Svett, svettigare, svettigast!

Puh! NU är jag inkommen efter en 1½ timmes promenad, mycket skönt! Jag hade tänkt slå två flugor i en smäll och gå till stan, väl där tänkte jag att Per hade kunant komma och hämta upp Kajsa så jag hade kunnat gå och sola, (det kanske inte är så populärt att ta in en hund på solariet? :p).
Väl i stan ringde jag till Per, men dom var inte alls på väg hem, så vad kunde jag göra, annat än att promenera hem?
Nu sitter jag bara och väntar på att dom ska komma så jag får ta bilen och fara och sola!

Låter som att dom får upp på uppfarten, så nu ska jag iväg och svettas ännu mer!! Härliga tider ;)


Kommentarer
Postat av: Sara

Men jisses, vadan detta solande. Både du och Emma. Jag kommer som vanligt att vara blekfis!! Hoppas du fick lite färg i alla fall!



Scrapbooking är skitkul! Och tiden har jag när jag är på jobbet och jobbar natt, det är kanon ;)



Nejdu, de gröna fingrarna kan jag inte skryta om att jag har.. :/ Men men, som sagt har jag väl förhoppningsvis andra kvaliteter! ;)



KRAMIS

2010-01-19 @ 06:39:12
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Jenny Lundberg

Duktig du är Linda ! :)

2010-01-19 @ 12:52:46
Postat av: Hanna

hej svetten ;)



Nu är vi hemma med lille Jerry, och gu så skönt! Locket i öronen vill dessvärre inte ge med sig :P



Men de låter ju bra, kan dom hitta på att ha skojj kan väl vi också det! jadu.. de var en bättre fråga, något sånt har jag då inte tänkt på! men nog tror jag vi kommer på något =) har du något bra förslag?



kram!

2010-01-19 @ 15:55:10
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Gisses det blv en ordentlig promenad med andra ord=)

2010-01-19 @ 20:39:35
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0