- En månad!

Igår blev lillebror ♥ en månad, EN MÅNAD! Hallå, tiden fullkomligt rusar förbi!!



Vi firade det med köttsoppa hos farmor och farfar och sen begav vi oss till klubbgärdet för lite trevlig samvaro! Tyckte Harry kändes varm redan vid middagen, men på klubbgärdet var han väldigt varm, lånade en temp som visade drygt 39 grader. Fick en supp och sen var han relativt pigg på kvällen. När vi kommit hem och lagt oss och sovit ett par timmar väcks vi av Harrys skrik - han hade spytt ner sängen! Bara upp och ta bort det, sen fick han såklart komma över till mamma och pappas säng och fortsätta natten där. Så mysigt så!

Fick oss e sovmorgon av vår store prins, vilket var väldigt skönt! Idag verkar han må bra och är pigg som vanligt. Så nu ska vi klä på oss och gå ut och åka lite bob och busa i snön. Gäller att passa på innan kylan slår till igen. 0,4 grader, en temperaturförändring på ca 30 grader - tokigt!, känns ju som rena sommarvärmen ;)

I eftermiddag väntas finfrämmande från Luleå och pappa/morfar skulle kanske komma förbi. Detta kommer bli en kanondag känner jag på mig!

Ha det gott, kram!


- 3,4!


Kommentarer
Postat av: mamsi

snacka om att jag är avundsjuk.....men vi syns på tisdag! Grattis lill evert på månadsdagen, och hoppas att harry blivit frisk/ kramar, mormor!

2010-01-10 @ 15:34:19
Postat av: Hannah

1 mån och jag kan ändå inte smälta hur liten han är... totalt glömt att dom varit så där små.=)

2010-01-10 @ 21:32:41
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: sandra

Ja om vi var finbesök vet jag inte, jävligt dålig på att besöka kan jag dock hålla m om:P men du har ju två underbara gossar som inte fattar vem man är om man kommer 1 gång i halvåret, så jag SKA bättra mig !

2010-01-12 @ 10:00:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0