- Nöjd!

Jag måste säga att jag är, än så länge, supernöjd med Koumaskorna och Rasavilhandskarna som Harry numer är ägare till! Inte en tillsymmelse till att vara kall, utan är varm och skön efter våra utevistelser. Visserligen har vi inte varit ute när det varit -20, så vid dom tillfällena vet jag inte om dom håller måttet, men som sagt, är NÖJD! Tur är väl det när handskarna var så dyra som dom är! Skorna fick han av mormor, och dom vet vi ju kostar en förmögenhet. Att hon köpte dom i Finland gjorde att dom bara kostade en halv förmögenhet ;) Så med tanke på vad det kostar tycker jag att vi kan kräva att dem håller våra barn varma! =]


Kommentarer
Postat av: Emma

Härligt att du äntligen funnit skor och vantar som håller lillen varm och nöjd! Måste nog investera i sånna där handskar jag med, skorna är nog ingen större idé i vinter utan det får bli nästa år =)

2010-02-02 @ 19:59:47
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Emma

Men då ska jag ta och köpa dem när jag får pengar! Eller...Per kanske får pröjsa =))

2010-02-02 @ 21:52:07
URL: http://emmste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0