- Dag ett och två

Nu är både första och andra inskolningsdagen på dagis till ända! Både igår och idag har det gått superbra. När det är dags att åka hem vill han inte alls följa med, utan vill hellre stanna kvar.
Det är väl ändå ett gott tecken?! =)

Det känns bra för mig att han verkar trivas så bra direkt. Hoppas det håller i sig sen när jag ska lämna han en stund för första gången. Men det tror jag, han bryr sig knappt om mig när vi är där, förutom om han ramlar eller blir knuffad eller liknande, då är det mamma som gäller :]

Imorgon är sista inskolningsdagen för denna vecka och direkt efter det drar vi mot Lycksele där vi ska tillbringa hela helgen i goda vänners lag! Kommer bli kanoners :]
Hoppas bara att Per får göra en kortdag så vi kommer oss iväg i tid. Man vet aldrig hur en längre bilresa kan se ut med två barn bilen ;)



Ha en underbar helg, det ska vi ha!
Kram Kram


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Javisst är hösten mysig när det är mörkt ute och man får tända ljus och ha mysbelysning! =)Men sommaren får gärna komma tillbaka efteråt så kan vintern hoppas över =)

2010-08-05 @ 21:26:47
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0