- Framsteg

Wihoo!
Äntligen har fröken fått följa Harry på toan.

I måndags när han var där själv skulle han inte alls gå på toa med fröken. Och blöja skulle han minsann inte ha, så han fick lägga sig och vila utan, resulterade i blöta kalsonger.
Igår gick han till toan, men väl där ville han inte mer. Ropade visst bara på mamma... Han fick då lägga sig återigen utan att pinka före. Denna gång var han torr! Han hade då inte kissat något efter jag tagit av han nattblöjan på morgonen, till efter två.. Snacka om att han kan hålla sig!! Det klarar ju knappt jag ;)
Idag fick som sagt fröken följa med och han pinkade.
Framsteg framsteg!


Alla nya saker och alla nya händelser måste få sjunka in, innan han släpper till. Idag ville han tillochmed gå och sova innan alla hade ätit klart :]


Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Äsch vad synd,men självklart förstår jag er!

Jag lovar att vi ska styra upp nångång när du kan vara med,tror det kommer att bli väldans trevligt! =)

2010-08-11 @ 22:18:52
URL: http://jennieohlund.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej jag länkar till alla som röstar på min sko i Nellys designa sko tävling.



Min sko klättrar på listorna och vinner jag är det er jag delar vinsten med.

http://blogg.veckorevyn.com/pinsamt/2010/08/01/lankar/



kram Bitte

Postat av: Louise

å vad roligt att du tycker det :) hon verkar iaf vara lite mer lik mig än vad levi är!

2010-08-15 @ 09:38:44
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0