- Första båtturen

I lördags lämnade vi Evert med sin mormor, vi andra i familjen begav oss ut på Harrys första båttur. Det tyckte han om. Och för att göra båtturen lite mer spännande for vi och kollade i mjärden för att han skulle få se lite fisk, tråkigt nog fanns det bara fisk i en av alla vi kollade i. Den första och enda med fisk i, vart Harry lite rädd för, inte för just fiskarna men på grund av att en av fiskarna, en gädda, sprattlade (vad säger man egentligen?), så det flög vatten på han, det är inget han tycker om. :]

(Okej, det ser ut som att jag tagit ett redigt grepp om pojkens nedre del, men det var inte alls avsiktligt!)














Kommentarer
Postat av: Louise

snyggkillen!!

2010-08-17 @ 09:04:15
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Anna

Alltså vilken snygg kille.

2010-08-17 @ 09:11:41
URL: http://busanna.blogg.se/
Postat av: Jenny

Så många fina kort du lagt upp! Kul!! :D Vi måste ju träffas snart, var ju jätte länge sen !!



Haha, jadu jag har en hel del kort på vi två, riktiga linslusar på den tiden! :) Du har ju fött två barn så de är klart att kroppen förändras, jag däremot har egentligen ingen bra ursäkt för hur jag ser o har sett ut :D Du är bäst du med Linda! Miss u. KRAMAR

2010-08-17 @ 22:36:47
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Jennie och Norah

Jag såg en annons att det var Grandagen på söndag,så jag hoppas att det stämmer =) Norah skulle bara älska att se på alla djuren,är harry också en djurfantast?Isf kanske vi ses där! =) Kram!

2010-08-31 @ 18:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0