- Papper och plast...

Då var första cellprovtagningen avklarad! Hade tid kl 14.00, och jag var som vanligt i god tid, så när klockan väl var 14.00 hade jag tagit provet samt hunnit vara på affärn och köpt mjölk. Ibland är det bra/skönt att vara i tid! :] Träffade även på Linda och hennes lilla dotter, SÅ söt och SÅ liten :D Tyckte det var läängesen Evert var så liten, men inte konstigt, han gick ju upp i rasande fart så..

Nu ska jag passa på att packa ihop lite och städa undan, medan Evert sover och Harry är hos farfar. Jag vill inte att  det är det bombnedslag som för tillfället råder, när det kommer en drös av det kvinnliga könet på tupperwareparty ikväll!
Det bjuds på köpesfika på papperstallrikar med plastbestick och plastmuggar. När allt annat är nerpackad får man ta det man haver ;) Men det får allt ta och duga, annars är det bara att stå över :P

Plocka och städa var det, ja.

Kommentarer
Postat av: Sassa

Skönt att ha hänn avklarat!



Usch, vad drygt. Håller då tummarna redan nu :)



Behöver du någon hjälp inför kvällen? Tänkte jag kan komma lite tidigare och hjälpa dig ställa iordning? :)



Kramis

2010-04-21 @ 14:40:12
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Malla

Pappersgrejs är underskattat! :P

2010-04-21 @ 16:27:42
URL: http://www.monstermalla.se
Postat av: Linda

Det var kul att träffa er idag!!

2010-04-21 @ 17:30:10
Postat av: Mallan

Hej på dig du (= Du kan ju gärna höra med henne om hon av ngn anledning får för sig att sälja en fåtölj! Vad har du sökt in för skola då förresten?



Ha det fint, kram på er!

2010-04-21 @ 17:44:41
URL: http://noremorsetattoo.blogspot.com
Postat av: Hannah

Snälla skona mig från det... är bland det värsta jag vet. Det kan inte vara party med plastburkar haha.



Jag hoppas jag inte något förvirrat ögonblick sagt att jag kan komma? Sist jag var på något typ av sådant party var -95 och sen dess har jag hållit mig undan.

Men jag kommer gärna på party som inkluderar ett glas rött =)

Hahaha

2010-04-21 @ 19:41:04
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Sassa

Hehe, förstår. Men det är ingen fara, var nog lika bra. Vi fick ju besök där strax efter 17, så jag hade nog haft svårt att komma loss så mycket tidigare i alla fall. Men jag kom ju i tid, notera det! ;) Det var i alla fall jättekul att träffa dig och er också, var ju jättelänge sen!! Alltid lika kul att surra bort en stund!



Sitter här och laddar inför dagen. Först klippning och sen en tripp till Luleå. Tänkte skriva ihop smset om morgondagen när jag sitter i bilen. Om jag nu inte somnar, oddsen är inte höga :P



Hör av mig sen... :)

2010-04-22 @ 08:35:14
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0