- Onsdag.

Här snyts det och torkas snor mest hela tiden, småkillarna är förkylda, men ändå vid gott mod. Skönt!

Nu ska  vi tappa upp ett bad så storebror får bada, sen när killarna somnat skulle jag borda packa, men tror att  jag ska prioritera sömnen ikväll och lägga mig strax efter dem, jag är så hiskeligt trött! Moster Anna kommer imorgon och far och leker med Harry på Nimbys, så då kan jag passa på att packa en massa, om lillebror nöjer sig med det. Det är ju en annan femma  ;)

Nä, badet var det!


Kommentarer
Postat av: Lea

så härligt för dej, men du hur går det på natten med mr2 nu mera? hur har ni gjort....våran kille som sovit heeela nätterna " jämt" har nu mera börjat vakna mitt i natten för att han är hungrig så jag ska idag prova för första gången 8 månaders välling....se om han kanske behövar mera! annar så tips motages=)

2010-04-07 @ 20:17:43
Postat av: lea

tyvärr räckte inte det utan det blir 3 gånger....fick inte in spiralen idag så nu måste jag dit för cell provtagningen sen och på spec mödra för att stoppa in spiralen igen....är faskiken lätt att vara gravid å föda ;P

2010-04-07 @ 20:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0