- Åter hemma

Snoriga familjen är vad vi är just nu... Inte så mycket att göra åt, bara gilla läget och vänta ut förkylningen. Det är ju trots allt dom tiderna nu. Inte för att det hindrar oss från saker och ting! =]

Jag är i allafall hemkommen från Björkliden - Låktatjåkko. Kom hem strax efter 22 i söndags och var lagomt trött och mör! 
Att fjällvandra var verkligen en upplevelse i sig, och jag är glad att jag tog möjligheten och genomförde det!
Men en sak är dock säker, jag ska aldrig mer fjällvandra när jag är gravid!
Jag borde redan innan tänkt igenom det en extra gång, med tanke på hur ont jag haft när jag jobbat, men det gjorde jag ju såklart inte så kroppen fick ta mycket stryk.

När jag var gravid med Harry åkte jag 18 mil på skoter höggravid, och nu har har jag fjällvandrat nästan 2 mil, även denna gång på tjocken. Varför bara göra såna här saker när man har en unge på jäsning?!
Jag kan ju inte vara från vettet! =]

Jag bjuder på bilder vid ett annat tillfälle, måste bara se till att jag får dom skickade till mig. :]


Idag vill vi göra något roligt, tips någon?!

Kommentarer
Postat av: Louise

du är ju knäpp :P

2009-09-15 @ 10:09:55
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: lea

nej i ordning kan du inte vara;P själv så orkarman inte ens fjällvandra Ogravid;P men duktig det är du verkligen!=)

Tips på nå kul har jag tyvärr inte men på en massa saker som måste göras,...du får gärna komma hit och ta över dom ;)

2009-09-15 @ 10:13:38
Postat av: jessica. havela

du får komma till örnäset =)

2009-09-15 @ 12:18:25
Postat av: Hannah å Ella

Vi värdera för lånen skull då vi har renoverat så mkt.



Ja nog är du tuff som fjällvandrar med bulle i ugnen=)

Men det är ju så otroligt fint och helst nu på hösten uppe fjällen.

Men vi kanske kan höras mot slutet av veckan och se om ni e lite bättre då.

Och så hade ju Ella tänkt bjuda er och dom andra barnen på kalas nästa måndag så om ni inte är upptagna då och vill komma så träffas vi ju då.

2009-09-15 @ 12:33:29
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Lina Lundgren

Shit, nog är du allt duktig Linda! :)

2009-09-15 @ 13:44:59
URL: http://linalundgren.blogg.se/
Postat av: mamsi

Du ska verkligen ha bragdmedaljen.....tänk att du kunde hålla humöret på topp! Tack för en underbar helg/ mamma

2009-09-15 @ 18:11:36
Postat av: Hanna

Haha, ja du får satsa på en vandring utan någon knodd i kistan ;P



Jag vet inte om Per har prata med dig om nästa helg, för jag tror minsann att Jens har prata med Per ialflall om att fara ut på en camphelg :) Jag vet ju inte om ni kan och så men.. hade varit kul :)



2009-09-15 @ 19:37:56
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sandra

men så bra att du gillade det iaf:) vad finns det för planer tor, fre?jobbar tre nätter så jag går av tor morgon...det blev att köpa en d5:a i luleå idag, så nu kan jag köra hur mkt jag viiiiill:)

KRAM!!

2009-09-16 @ 00:16:04
Postat av: Hanna

Jamen gör de, alltså.. Jens prata något om att så dom kunde jaga, men jag vet inte, för mig spelar de då inte så stor roll.. annars är dom väl bara onyktra och odrägliga ;P Eller vad säger du? :)



Jag hade faktiskt tänkt komma med Harrys resesäng för någon dag sen, men de vart då bara pannkaka av de :P



Kram!

2009-09-16 @ 10:34:47
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Nej, dra åt skogen så duktig du var. Jag tänkte faktiskt att det lät lite underligt när du meddelade om fjällvandringen. Men jag ville inte verka negativ! ;)



Ni är välkomna till Hummerstigen nu, för nu har vi till och med sittplaster, både i form av soffa och matbord. Skyddsplasten från luckorna och fläkten är dessutom bortdragen! ;)



Dunderkram

2009-09-16 @ 12:42:50
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: lea

nä du jag är hemma, kommer nog vara det i nån vecka till skulle jag misstänka..hade du mycket förvärkar/sammandragnigar före med harry?=)

2009-09-16 @ 17:41:09
Postat av: Lea

jag var ju tvungen gå tillbaka o läsa din förlossningsberättelse;P men jag är ju trögast i världen, gick ditt vatten men inget hände o sen satte dom i gång dig? Lina öhkvist sa med att hon kände INGET först natten det vart så jag har hopp kvar men jag tror i alla fall att det är minnst 1 vecka kvar...pust o stön;P

2009-09-16 @ 22:29:33
Postat av: Sara

Men ni stör väl aldrig?!? Och om vi tycker att ni stör, så öppnar vi inte dörren! ;) Vi saknar ju er också, det är lite längre nu är tidigare att "bara komma över".. :/



Dunderkram till er!

2009-09-17 @ 08:35:45
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Sara

Hello! :) Ja, det var ju oerhört ovanligt. Gissar jag rätt om jag gissar på Trolltjärn? ;)

Så mysigt med ompyssling! Men om ni nu skulle vara hemma över helgen, så är ni varmt välkomna (jobbar dock 14:30-21 på lördag, kom helst inte då!). Annars är ni välkomna till veckan. Eller ja, när som helst! ;)



Kramis till er

2009-09-17 @ 12:28:42
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Äh, de är väl bara kul om lille Harry är med? :)



Inte för den sakens skull, tänkte bara snippa förbi med den när jag lika var i öjebyn på Mio men de kom sig aldrig längre än som tanke :P



Kramar!

2009-09-17 @ 19:40:02
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, men det gjorde ni väl ändå rätt i! :) Då väntar vi er till veckan då istället!



Hoppas ni får en skön helg! Vi hörs!



Kramis

2009-09-19 @ 14:56:16
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja de blir nog bra hur som helst =) vi får väl höra närmar hur och om de blir =)



Japp, påbörja nyss mina 12 timmar för inatt.. nedräkningen till måndagmorgon har börjat för läängesen :P



Hoppas ni har en bra helg i holls :) kramar!

2009-09-19 @ 20:51:36
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0