- Det blir inte alltid som man tänkt sig

Oj, så skönt! Sitter i sängen med datorn, mycket behagligare än att sitta i soffan =]

Ibland blir saker och ting inte som man tänkt sig, det var ju tänkt att detta skulle vara Pers sista vecka hemma, men snäll som han är ställde han upp med att börja om att jobba en vecka tidigare. Nåja då sparar han en veckas extra semester. Sen att vi fått ha han hemma i 7 veckor är ju inte det fy skam! Att han dock började med em kändes lite tråkigare, därmed får vi inte se skymten av han alltför mycket, men snart är det helg igen! På onsdag får han sig dock inte så mycket sömn, för klockan 9 rullar bilen mot Luleå, och han får säga vad han vill men han SKA med! Vi kan ju inte ta familjefoton utan han.

Igår var vi på Grandagen i flera timmar. Strosade omkring med Per, Emma och Hugo samt Erik, Isa och Silas. Harry tyckte mycket om fåren, satt helt fascinerad i vagnen och tittade på dom, söthjärtat!
På vägen hem somnade han, klockan var väl strax efter två. När vi kom hem la jag mig med honom i sängen och klockan sex väcker Per oss!! Hallå! Harry brukar ju lägga sig mellan 19-20. Nåja, han fick vara vaken till halv tio innan han somnade och imorse vaknade vi strax före åtta, skönt. Så länge brukar vi inte sova...

I fredags hade vi middagsfrämmande av mamma, pappa, syster Ida, Jens och Hanna. Inbakad fläkfilé, klyftpotatis och morötteri ugn, samt bröd och sallad. Mycket gott om jag får säga det själv ;)
Sen hade vi turen att bli bjudna på mat av Hanna och Jens på lördagkvällen. Vi stannade till klockan var omkring halv två, mycket trevligt! Jag och Per kan inte minnas sist vi var vakna så länge ;]

Blä, jag har börjat få ont i halsen. Hoppas jag kan sova bort det i natt ;]
Jag hade tänkt slå på en film, men inser nu att klockan blivit rätt mycket, så det är väl dags att slå av datorn och ringa och säga godnatt till karln och sen sova. Vem vet vad morgondagen har att erbjuda?!

Godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: lea

det tror jag med, kanske man skulle ha dragit en kam genom håret för att sedan förföra killen,jag menar vem kan neka att ligga med denna kropp?;)

2009-09-08 @ 19:53:52
Postat av: Jenny

Haha, nja, jag antar ju att man får betala en slant för det.. men de är klart att de hade varit spännande att vara där i tre veckor(tror att de var det)..



Haha, tror inte att de går så bra att ta familjekort utan per:)

2009-09-08 @ 20:00:37
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Hanna

Uppriktigt sagt tror jag inte han blev så ledsen, kan ju säga att han hade inte gjort många knop under min ikeavistelse, inte mer än styrt musen och tryckt på tangentbordet :P



Hallå.. hur gick de med besiktningen och ev. affärerna? :))

Kraam!

2009-09-08 @ 23:31:12
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0