- Halvnaken

Alla våra fönster skulle behövas putsas både in- och utvändigt. Läser du nu det, mamma?! ;]

Idag var vi då på danielphoto - stackars fotografen Justin! Harry var inte den lättaste att ha att göra med, men skulle ändå tro att han fick några bra kort på våran lilla stjärna!
Sen tog vi även gravidbilder på mig och Per, hoppas dem blir fina!
Att det var så lätt att stå halvnaken framför kameran trodde jag aldrig i min vildaste fantasi jag skulle tycka! Jag som i vanliga fall knappt vill visa mig för Per, stod nu framför en främmande kameramänniska i bara strumpbyxor! Nu är det bara att hålla ut 4-6 veckor innan vi får se vad det blev av det hela, spännande.

Främmande av Louise och Levi nu i eftermiddag/kväll har vi haft. Alltid lika trevligt! 
När dom for frågade jag Harry om han ville ha välling, och av hans uttryck att döma ville han det. Gjorde en flaska och innan jag hunnit göra den klar hade han lagt sig i soffan, gav han då flaskan och han DRACK!!! När det tog slut försökte han förgäves fortsätta suga, men inget kom. Frågade om jag skulle göra mer, vilket det verkade som att han ville. Men när den andra flaskan väl var gjord skulle den absolut inte avnjutas.  
Han har ju den senaste tiden vägrat välling, därför jag vart så paff när han slukade det =] Kanske var vällingen som gjorde att han somnade så bra ikväll? :)

Halsont(et) kom och gick. Hade ont hela dagen igår, men imorse när jag vaknade var det borta, nu återstår bara snorgheten som jag hoppas försvinner innan helgen...



Kära ni, mina tankar går till er!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag skulle tro de, ingen halvsur fjälla som gnäller över att ingenting blir gjort ;)



Nämen gu va kul! och skönt!! De var ju alla tiders att de gick vägen :) När beräknas flyttlasset gå då? :)



2009-09-09 @ 23:50:27
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Malla

Jag har också skitiga rutor och jag avskyr verligen att putsa fönster :S, ser inte vackert ut när höstsolen lyser in i köksfönstret på eftermiddagarna :P

2009-09-10 @ 06:44:44
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Linda

Är du gravid Linda?



/ Linda från Källbo

2009-09-10 @ 09:05:15
Postat av: mamsi

svårt att läsa den första raden......vet ej vad som står där! På tal om allt annat, såå borde jag putsa alla mina fönster dem är super smutsiga!!! tänk om någon ville hjälpa.....? kramar/mormor

2009-09-10 @ 15:52:46
Postat av: Hanna

hurru va klokt de låter!



Jaa!! vi blev husvagnsägare så de stoppa vi kroken och for direkt, jättenöjda :) Så nu är de ju så att jag tycker att vi borde ta en husvagnshelg tillsammans, man behöver ju inte fara långt men bara mysa och må gott! för visst var de så att ni hade tillgång av din mamma och pappa? :)



Ha en trevlig helg i fjällen, gå inte ihjäl dig nu ;) kramar!!

2009-09-12 @ 10:56:51
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Therese

Ingmarie... du kan komma till oss sen när du putsat Lindas fönster ;)

2009-09-13 @ 13:14:32
Postat av: Anna

det ska bli väldigt kul och se bilderna. Tack för i helgen. det var mycket trevligt.Kram/moster

2009-09-14 @ 12:07:16
URL: http://busanna.blogg.se/
Postat av: Hanna

Har du haft en bra helg i fjällvärlden? :)



De ser jag framemot! :) Ja, nog kan jag tro att de är "skönt" att unna sig en barnfri helg nångång! vi får spåna vidare på det där när de kan tänkas passas :)

2009-09-14 @ 23:21:47
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Är de din tur å vara sjuk nu, vi som hade tänkt höra hur ni har det i veckan om ni har nå tid över att ses.



Så himla spännande med korten, vi funderar oxå på att ta kort.. men kanske ska vänta tills hon är 1½år vi har ju rätt fullt på väggarna redan med kort av henne haha

kram

2009-09-15 @ 07:34:58
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Louise

jaa vi saknar er också, funderade på att komma förbi igårkväll men jag fick ett städryck istället. Duu.. jag såg nu att det bara kostar 300-500 kr till sthlm, och om vi ska göra nåt sånt tillsammans kan det ju vara läge innan december typ :)

2009-09-21 @ 09:14:53
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0