- Vissa dagar är bättre än andra

Vars ska denna helg sluta?!
Per och Jens överlät ansvaret till mig och Hanna att bestämma var vi skulle åka med husvagnarna, men de förslag vi hade ratades stenhårt! Inte Haparanda, inte Skellefteå, inte Lycksele. Hallå, kom med något eget bra förslag!! Vad man kan bli irriterad när det aldrig blir bestämt något...

Inte nog med det, 'mottagaren' som kabeln ska in i från husvagnen till bilen glappar, så ibland funkar lysena, ibland inte. Hade en väldigt irriterande karl påväg hem från mamma och pappa igår. Att fixa en ny sån där grej är lätt ordnat, men att sätta dit den trodde han inte kan klarade av så då får vi köra med glappande lysen och hoppas på det bästa. Om vi nu inte tar 740n istället?! 
Våran k knapp på tangentbordet funkar när den vill och som grädden på moset verkar våran tv lagt av!! Eller vi hör ljudet men rutan är svart! Som att vi behöver en sådan utgift nu när vi letar barnvagn frenetiskt. Vissa dagar är bättre än andra...
Husvagnen är inte packad - jag orkar heller inte packa den just nu, för då blir det väl inte någon tripp. Lika att vänta till någon destination är bestämd. Fast det blir väl två minuter innan vi ska fara och då är jag väl nog jävla irriterad. Ni som känner mig vet hur mitt humör är ;)
Jag måste laga lunch också. Kändes jävligt besvärligt rent ut sagt.

Jag vill bara att någon ska komma och säga att allt är klart och fixat, med ALLT!

BLÄ har jag bara att säga just nu.



Harry är dock världens bästa! Det finaste som finns, vårat lilla guldkorn, våran älskling! ♥

Ett stort GRATTIS till Hanna! Måste verligen kännas skönt :]


Kommentarer
Postat av: Hanna

tackar tackar :))



Men nu kan du börja sätta fart att packa för nu har vi ju faktiskt bestämt :D

Nu ska då iallfall jag sätta fart så jag är redo när Jens kommmer hem med domen :P



Vi syns på ett tag :)

2009-09-25 @ 14:40:22
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: lea

du om ni har ljud men inte bild är det nog bara scart kabeln ...billigare så ,så testa;) ha så trevligt i helgen!

2009-09-25 @ 15:02:05
Postat av: mamsi

stackars, stackars liten...och de runt omkring!? hoppas att ni har kommit er iväg nu, på nya äventyr!

kramar!!!!!!

2009-09-25 @ 15:35:44
Postat av: Sara

Men huvva då. Lät inte som någon kanondag för dig.. Jag hoppar verkligen att det börjar kännas bättre snart. NU! :)



Hehe, då menade vi ju samma sak ;)



Hoppas ni tar er iväg i helgen, och det utan irritation. Om ni, mot förmodan, stanna hemma, kan ni ju höra av er! :)



Dunderkram till du, du verkar behöva det just nu!

2009-09-25 @ 17:43:41
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Louise

haha vilket negativt inlägg! :P

2009-09-25 @ 19:53:08
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack själv, hade alldels precis tänkt skriva till dig och tacka för ihelgen :)



haha! Ja men nästa gång får vi planera utifrån när barnvakten kan, för en nästa gång tycker jag absolut de ska bli :)



kramar!

2009-09-27 @ 22:12:18
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0