- Grattis x3

Mycket har vi hunnit med denna vecka..
Bland annat stadsbesök med Emma och Hugo, främmande av Sandra och Nora, Lulebesök hos Sandra och Magnus där även jäntorna Marie och Ammy var. Där Harry hade turen att få busa med Hampus. =]

Helgen har jag och Harry tillbringat hos mamma och pappa. Blivit uppassad och fått sovmornar, inte dumt! Tack mamma! ♥ 
Vi var även och strosade i affärer (de få som finns), hälsade på släkt och såg fotboll 'oppa bojn'.
Per han har varit och jagat, men kom han hem med något? Nej. Han var dock macho och sa att det skulle bli i helgen, men tur jag känner honom och förstod att så var inte fallet ;)

Till middag idag har vi ätit köttsoppa hos svärmor och svärfar/farmor och farfar, mycket gott. Tack! =]
När vi kom hem så tog jag och putsade fönstrena utvändigt! Invändigt och mellan tar jag så småningom, men bäst att göra utvändigt innan kylan slår till ordentligt! =)



Här från Tenor vill vi skicka ett stort GRATTIS till Nicke och Linnea som fått sig en liten guldklimp till son! Förstår att ni är världens lyckligaste =]

Ett stort grattis vill vi även ge till Ella på ettårsdagen samt till hennes mor som fyller år på samma dag!

Tack för denna vecka, nu blickar vi framåt mot en ny vecka och andra äventyr =]

Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja MKT skönt, sällan man längtar till måndagmorgon.. men sånna här gånger är de väldigt uppskattat! =)



haha! ja, ingen större fara skedd. Vi får nog helt enkekelt packa in den i bilen ihelgen så får ni den =)



Nä, de har jag då inte.. Jens pratar om Långträsk men jag vet inte om jag blev fullt lika impad som han verkar va.. ;P har du något förslag? =)



kramisar!

2009-09-20 @ 22:44:45
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, det låter bra :)



Skulle varit ledig idag, men så blev det inte. Däremot på onsdag jobbar jag bara 6 timmar, slutar 13:00. André brukar vara hemma vettig tid på onsdagar också, så då kanske det skulle passa? :)

Vad gör ni själv i veckan?



Kramis

2009-09-21 @ 10:46:19
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Tack för en trevlig dag och tack för gratulationerna både på bloggen och sms =) Vi känner oss verkligen inte bortglömda=)

Och Ella tackar så mkt för den fina presenten.

kram

2009-09-21 @ 16:55:57
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo chris jobbar ju varannan helg men jag kan ju höra med mamma om hon vill vara med levi annars. däremot så har vi nästa kursstart till veckan med en massa föreläsningar, så efter det vet jag mer hur månaden kommer att se ut men vi skulle träffats å kollat upp när det passar för oss båda! :)

2009-09-21 @ 17:50:23
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jaa och de är så himla skönt =))



Jo jag tror nog vi överlämnar de där till Jens och Per, så dom får sin vilja igenom. Vi får väl roa oss på annat sätt vi under dagarna.. =)



vi hörs säkert senare under veckan, lite närmare =) kramar!

2009-09-21 @ 20:50:40
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, det låter som en bra idé :) Näe, det är alltid skillnad på bild och verkligheten!



Men det låter bra, ta dagen som den kommer :)



Ni är välkomna imorgon, har kokat saft och ska även se till att ha en bullbit eller två som ni kan stoppa i munnen :)



Kramis

2009-09-22 @ 11:52:44
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jo till slut lyckades jag somna men de är förajligt att inte kunna sova!



Jaha.. ja men dåså! Men de vore kanske roligare då att fara på nått lite "livligare" ställe, där man iaf kanske ser en människa :P Men dom får väl bestämma då, så vi inte får oss över skallen sen att dom inte kan jaga.. =)



Nu ska jag hacka lök till surströmmingen ikväll, mums ;)



kram!

2009-09-22 @ 16:10:04
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Men det spelar ingen roll, för det blir saft och bulle! :P



Ses imorgon!



Kramis

2009-09-22 @ 21:44:16
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0