- Vilken skitstövel ! ! !

Att allting kan vända på en femöring!
Jag blir så jävla arg, att en människa kan bete sig så förstår jag inte!!
Kan man vara så knäpp, från att inte vilja ha en smakbit till att helt plötsligt ska ha hela kakan, IDIOT!
Han är inte värd ens en liten smula av kakan.


Jag ställer upp för dig i vått och torrt gumman, det ska du veta!












Igår på dagen kom syster/moster Anna hit och träffade framförallt Harry, vilket var bra. Då hann jag börja plocka undan och stöka till här hemma utan att behöva roa Harry, det skötte hon så bra så :] Tyvärr kom hon när han skulle vila, så det vart en snabbvisit, men hon är nog glad över att bara få träffa han en sväng, visst Anna? =]
Bättre lite än ingenting alls.


Måste även få plita ner att igår fick jag en bukett med 10 röda rosor av min käre, bara sådär. Det uppskattas oerhört mycket! 

Min kärlek, mitt allt! ♥


Kommentarer
Postat av: moster/syster

Ja jag var nöjd att träffa han en stund. Nu klarar jag mej ett tag till. Kram

2009-10-16 @ 18:08:40
URL: http://busanna.blogg.se/
Postat av: Sandra och Nora

Helt galet alltså...

Oj oj, hur ska detta sluta!

Men men en sak i taget...

Tänk att man ska behöva vakta så ingen tar ens barn!

Tack så mycket! Kramar

2009-10-17 @ 09:59:45
URL: http://sandrawiksten.blogg.se/
Postat av: Hannah å Ella

Men så gulligt av din karl=)Blommor är alltid kul å få. Men om Matte skulle komma med blommor skulle jag nog undra vad han egentligen hade hittat på..typ gått å köpt en skoter eller nå hahah

2009-10-18 @ 20:52:14
URL: http://ellalivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0