- Lycklig

Nu har Harry fått sig en tremänning, ett STORT GRATTIS till min kära kusin och hennes Anton som idag fått sin lilla tjej! På dagen D tillochmed! Åh, vi är så spända på att få se lilltrollet, längtan efter våran guldklimp kommer inte bli nå mindre!


Idag fick vi middagsgäster av Louise, Levi, Stina och Eric. Vi har haft en trevlig och mysig eftermiddag/kväll och jag hoppas inte att det dröjer lika länge till nästa gång!
Harry och Levi var lite blyga och reserverade till en början, men sen bråkades det om leksaker så som barn gör, sötungar =]






Idag känner jag ett sådant lyckorus, det spritter i kroppen och jag är fullkomligt överlycklig! Mycket är nog tack vare min underbara familj och vänner! Kroppen fylls av värme när jag tänker på hur bra jag egentligen har det.
Kärlek till var och en av er alla som förgyller min familjs tillvaro! ♥

Kommentarer
Postat av: mamsi

Åh, vad härligt att höra! Ta tiivara den känslan och njut av det lilla i vardagen, det är det som betyder nåt! Älskar dig och de dina/ kram, mamma

2009-10-15 @ 21:05:19
Postat av: Hannah å Ella

Men vad härligt att vara lycklig! Det är så skönt att känna den känslan!

kram

2009-10-15 @ 21:08:31
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jamen se där, va kul! Nästa gång är det eran tur :D



Jaa de förstår jag minsann!! Jo han ska jaga så mkt vet jag, lördag och söndag.. fast om han stannar över i stugan vet jag inte, får jag bestämma så gör han de inte :P Vad vi ska göra imorn vet jag inte.. Jens skulle och jaga med Martin medan jag sov på förmiddagen och klockan 15 ska jag ännu en gång och färga håret, de är i stort sett alla planer! Vi kanske kan ses någon dag? :) Vi måste ju faktiskt skicka iväg en beställning också :D

2009-10-15 @ 21:53:51
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag tror inte att jens är av samma åsikt, var ju älguppehåll förra helgen så nu är det igång igen :P Men jag hade tänkt få han att komma hem iallafall på kvällen.. hur jag då ska lyckas med de!



Men vi kan ju kanske höras imorn så ser vi ju vad vi alla har för oss :D

Jo de är nog lika bra vi tittar över de där när vi sitter bredvid varandra skulle jag tro :)



Nu ska jag jobba vidare så jag får ta helg nångång :D

2009-10-15 @ 22:36:20
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Idag blev det ingen jakt men däremot åkte han på jobb till klockan 20.00 ikväll (vad dom säger iallfall). Vi kanske kan träffas efter de om han nu håller tiden? Eller så imornkväll? för då jagar han ju på dagen och så har jag bestämt att han ska komma hem, och jag tror och hoppas att han gör som jag säger :D

2009-10-16 @ 13:42:37
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0