- En annorlunda syn

Jag tog saken i egna händer och åkte in till stan när Per ändå skulle lämna in tvn. Inhandlade hårspray och schampo+balsam som dom hade till bra pris nu när det var tjejväll. Turligt nog hade dom det priset hela dagen och ingen är nöjdare än jag!

Jag satte mig även under saxen när jag ändå var hos frisören. Hon fick så gott som fria händer och det jag kan säga är att det blev KORT!! Minst en decimeter tror jag hon tog, har numer håret till axlarna ungefär.. Jag har inte vant mig riktig än, men jag tror ändå att jag kommer vara nöjd. Imorgon ska jag in och färga det också och jag tror att det kommer göra hela skillnaden =] Då får jag ett helt nytt fräscht hår, vilket var mer än välbehövligt!





Undra vars dom där pengarna kommit ifrån...?!

Kommentarer
Postat av: Hannah å Ella

Men åhh va spännande! Jag hoppas det kommer en bild snart!;)

2009-10-02 @ 07:37:50
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Sara

MEN SÅ BRA att du unnade dig detta!! :) Nu vill jag bara ha bildbevis, eller ska vi rent träffas under helgen här? ;)



Dunderkram

2009-10-02 @ 08:13:32
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: mamsi

hej! nu får du gärna sätta in någon bild på dig och din nya frisyr!!!gärna lite bilder på lilleman oxå, det var såå länge sen....

/mormor

2009-10-02 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0