- Sjusovare

Rackarns unge!

Harry sov bara ca 30 min från mamma och pappa hem hit. När vi kommit hem skulle han inte alls sova mer. Nåja, var uppe tyckte jag då. Han vart dock grinig och det syntes hur trött han var så jag stoppade ner Harry i vagnen och Kajsa i kopplet och begav mig ut på promenad. Han somnade i princip på studs och har nu sovit i 2 timmar! Jag tyckte han kunde ta en liten kort lur eftersom att klockan är så pass mycket, men icket. Han tycker väl att han ska vara vaken länge med sin mor ikväll ;)

Fast, i och för sig så brukar han ändå somna i relativ vanlig tid även om han sovit lite senare på eftermiddagen. Jag tycker dock han ska vakna snart så vi kan äta lite middag. Idag står fylld köttfärslimpa med bacon och fetaost, potatis och kokta grönsaker på dagens middagslista. Första gången jag gör limpa så det blir spännande! Ser dock torr ut på ytan eftersom att den aldrig blev klar inuti. Kanske att jag borde göra någon sorts sås så inte allt fastnar i gommen?!

Kommentarer
Postat av: Malla

Åh, det är kanske 100 år sen jag åt en riktigt smarrig köttfärslimpa. har bara testat göra det själv en gång och värre mat har jag nog ALDRIG smakat. Till och med mitt sällskap höll med! Det är ju nu kanske 8 år sen så jag kanske borde testa igen nu...

2009-10-08 @ 17:27:35
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0