- Myshelg

Vilken härlig helg vi har haft!

I fredags gjorde jag och Per för första gången tjädergryta, men eftersom att vi fick vänta på vårat middagssällskap (som bestod av Jens och Hanna) så länge så smakade det inte lika gott som när jag smakade av den tidigare. Nåja, för att vara första gången kan jag INTE klaga på resultatet =] Skulle dock haft ris eller något liknande till, men det glömdes helt bort! Vi har dock bestämt att nästa gång vi ska tillaga tjäder blir det en tjädersoppa, blir spännande.

I går traskade jag runt på stan en sväng och köpte en present till Alice som fyllt 1 år, nu är alla i vår forna grupp över året. Tyckte det var nyss vi träffades första gången men det är snart 1 år sen!

Sen på eftermiddagen åkte vi till svärmor och svärfar och hälsade på. Ett telefonsamtal senare så var vi helt plötsligt bjudna på middag, vilket man inte tackar nej till :]
Harry fick stanna och sova hos farmor och farfar och han hade självklart skött sig och varit så duktig och sovit bra, känns skönt! Men han är ju bäst såklart ;]
Vi hade en trevlig kväll hos Jens och hanna, dit även Linnea, Niklas och lille Herman kom en sväng. Såå liten och såå söt!
Varför är det så att man knappt vågar hålla andras barn när man själv haft ett lika litet och snart har en till?!

Idag fick vi oss lite sovmorgon, men jag vaknade såklart femtioelva gånger och rädd att vi sovit för länge. Med tanke på att vi skulle vara på kalas klockan ett så ville jag inte vakna 12 och varken hunnit göra mig klar eller hämtat lilleman utan att stressa..

Nu ikväll avrundade vi kvällen med sällskap av Per, Emma och lilla Hugo som nu vart så mycket större när jag hade Herman färskt í minnet =]


Klockan är mycket som vanligt, dags att krypa till kojs, vad morgondagen har att erbjuda får vi se!
Ha det gott!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lea

ja du varför man inte vågar vet jag inte men 2 dagar innan vi fick Herman så höll jag Nelly och när hon började gråta fick jag panik och gav över hon till sin mamma direkt...det är verkligen något annat med sina egna;)

2009-10-18 @ 23:23:25
Postat av: Stina och Eric

Jo verkligen samma problem med att tvättkorgen jämnt blir full :)



Mitt internet dog igår kväll, jag vette fanken vad som hände men irriterad vart jag! =) Bara snällt göra något annat.

2009-10-19 @ 09:00:06
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Tack!

Jo, jag ska kämpa på, för så här går det inte att ha det :)

Hur länge åt din kille på natten?



Ha en fin dag!

2009-10-19 @ 09:47:09
URL: http://emmeliwikman.blogg.se/
Postat av: mamsi

jag får tårar i ögonen även när jag ser harry på bilderna, han är såå otroligt fin, älskar er och honom! Tänk att snart har ni oxå en liten, liten bebis!!kramar/mormor

2009-10-19 @ 13:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0