- Blå sak


Skrev nyss ett inlägg, men eftersom jag varit inne så länge på blogg.se och glömt kopiera texten som jag alltid gör innan jag ska publicera den, för att kunna klistra in den ifall något skulle inträffa, så blev jag 'utkastad' från sidan och därmed uteblev det inlägget.

Sånt är livet, sånt är livet.


Tack alla inblandade för denna dag, blev trots allt bra vilket jag tvivlade på imorse när jag vaknade =]

Efter att den lilla herren i huset skrikit en halvtimma när vi kom hem ikväll och inget hjälpte mot det, när jag samtidigt kände att min mage inte samarbetade som jag ville så kände jag för att säga upp mig som mamma, och det med basta!
Tur är väl det att ett leende kan göra en mamma så glad och varm i hjärtat!!

Han är självklart mitt älskade ♥, men ibland blir man bara skogstokig. Vilket vi alla har rätt att känna någon gång!



Innan jag ska hoppa i säng ska jag pilla på min nya blåa sak. Kul!

Natti!


Kommentarer
Postat av: mamsi

din nya blåa sak!??! vad nyfiken jag blir...../mamma

2009-11-28 @ 02:15:55
Postat av: Hannah å Ella

pilla på nya blåa sak? Hmm ...=)

2009-11-28 @ 12:02:11
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag blir också nyfiken i en struuut! :D

2009-11-28 @ 12:12:23
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: mamma malin

hehe kul det lät, pilla på min nya blåa sak ;)



jo, man får se hur viktnedgången går sen, men jag ska som försöka fokusera på att bara ta det lungt och inte stressa efter nån gammal ideal vikt.. hojja då blir man ju bara tokig. fokusera på bebben :D



men du bär på erat andra barn, har jag förstått rätt nu? :p

2009-11-28 @ 12:50:44
URL: http://marilynjacob.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Det går jätte bra, när man säger natti natti så lägger hon sig och säger bye bye sen somnar hon själv. Vi har haft de så himla lätt med henne : ) Visst ibland när hon ska vila middag kan de bli lite spring men tillsist så lägger hon sig själv och somnar : )

2009-11-28 @ 18:43:08
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: moster

Oj nya blå sak,hmmm lät spännande.Hoppar du blir nöjd med den nya blå.=)

2009-12-03 @ 10:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0