- Sjukstuga

Ja.. Harry har sovit bra i natt trots lite hosta. På morgonkvisten hade han feber, han fick sig en supp alvedon såklart.
Trots febern har han varit en pigg kille och inte alls velat mysa i min famn som han gjorde hela dagen igår, fast hos Per.. Rackarns unge ;)

Själv har jag hosta och är öm i kroppen. Vill inget annat än att lägga mig och vila, men har förgäves försökt. Harry är inte lätt övertalad :D Ska dock snart försöka lura med han i sovrummet och vila en stund, det behöver vi båda!


Per är fortfarande inte riktigt kry, men han for på jobbet ändå. Vi har inte råd att ha han hemma, tyvärr! Sjut att det ska vara så, men vad kan man göra, åssit..



Kommentarer
Postat av: Jenny

Taack :) Ja de har som tvär växt, men känns ju nästan kort nu :/ Men de måste ju klippas för att kunna växa mer tydligen :) Haha, ja jag brukar ju vilja det, men är riktigt sugen på mörkbrunt hår eller någon lila aktig nyans.. vet inte riktigt :) Tråkigt att han är sjuk Harry o ja Per också, hoppas att dom kryar på sig ! Förstår att de blir svårt att komma i veckan om han inte är kry, får ta det då alla är pigga :) Ni är alltid välkommna ! :D

2009-11-02 @ 18:48:07
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: Emma

Hoppas ni kryar på er snart! Kramar

2009-11-02 @ 19:19:47
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: anna

ja harry är en riktigt rackarunge och han e en retunge.kram

2009-11-02 @ 20:10:20
URL: http://busanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0