- Någon vänlig själ?!

Inte är det någon av er som läser min blogg som har, eller vet av, några partykläder som klär en graviding?! Alternativt några mammakläder som är lite festligare?
Jag ska nämligen på 50-årsfest nästa helg och det skulle vara roligt att ta på sig något annat än det jag har för jämnan! Känns också onödigt att köpa party-mammakläder när det bara är två månader kvar! Det är ju inte varje helg man är på fest :]

Så vet du av att du har något festligt liggandes i någon påse, garderob, garaget eller liknande, snälla, låna då ut det till mig!! Enda kravet är att jag ska kunna få på mig det, vilket är lättare sagt än gjort!! ;)

SNÄLLA, HJÄLP mig!!


Kommentarer
Postat av: Malla

jag har en superfin långklänning....det beror lite vad du tänkt? har kvar en superskön kjol också...tror den kan vara brun. Ska ta en titt i mina gömmor!! joo, fr gina har jag ju en svart klänning som e skitsnygg då man e preggo! jag kan fixa bilder imorrn om det är av intresse!

2009-11-05 @ 22:57:48
URL: http://monstermalla.blogspot.com
Postat av: Lea

hej, alltså jag har ju alla mina "mamma" kläder kvar men inte vet jag om nå är så himmla festligt;P men du kan väl kolla igenom på bloggen om du hittar nå bilder där du ser nått du skulle vilja låna=) ska kolla igenom...tyckte jag gick i mjukisar hela tiden;P

2009-11-05 @ 22:58:56
Postat av: Malla

Hej, kan du maila mig på [email protected] så skickar jag lite bilder på kläder till dig?

2009-11-06 @ 12:48:05
URL: http://monstermalla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0