- Julklappstips??

Är det någon som har tips på vad vi kan ge mamma/pappa och svärmor/svärfar i julklapp?!
Per sa att vi inte skulle ge något, men det är väl klart jag vill att dom ska få något.. Jag vill på något sätt visa vår uppskattning för att dom alltid ställer upp för oss!

En almanacka fick dom förra året. En fotobok hade varit en bra grej tyckte jag, men jag testade som sagt att göra en. Och drygt 500:- skulle EN kosta. Med min ekonomi tycker jag det var för dyrt.. Tyvärr!


Så snälla, hjälp mig med några bra tips, om ni har några vill säga!


Roliga, som smarta, praktiska, opraktiska, tokiga, mjuka, hårda, upplevelse.. Ptjaa, kom med vilket julklappstips som helst!



Mamma - Jag vet vad du kommer skriva nu, besvära dig inte! ;] Klart jag vill ge er något!

Kommentarer
Postat av: Monica

En canvastavla med nåt fint motiv, t.ex. sonen kanske? :)

2009-11-24 @ 00:05:31
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Caroline - Mamma till Freija & Loke.

Jag har fått ett erbjudande om en gratis sånn där fotobok, men de är ju som sagt bara en. Kommer aldrig göra den så om du vill kan du få gratiskoden.

2009-11-24 @ 16:42:15
URL: http://freijasmamma.blogg.se/
Postat av: Louise

kan du inte köpa ett fotoalbum och göra nåt slags kollage av bilder, ett sånt där finare album där man limmar fast bilder? :)

2009-11-24 @ 20:50:51
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0