- Det kunde varit värre

Igår kom syster/moster Ida hit och stannade över natten med Bark. Vi åt middag, och tjoade lite med Harry till det var läggdags för han.

I ett mail jag fått från postfoto skulle jag få 50:- rabatt på en fotobok, fast jag till idag trodde det var 50% det är ju en annan femma.. Tyckte i alla fall att det var en idé att testa mig på detta och då var ju Ida en ypperlig hjälp att få fram de 'rätta' bilderna.
Sagt och gjort, vi tittade, tittade och åter tittade, plockade ihop drygt 100 bilder i en egen mapp så det skulle vara lätt att hitta igen dom bilderna vi valt.
Vi installerade det man skulle och startade med vårat 'projekt'.
7 timmar senare, några hårstrån fattigare på grund av att sidan hakade upp sig, det gick inte att spara och sådana där trevligheter, skulle då beställa, men vad tror ni händer?! DET GICK INTE! Per kom precis hem när vi skulle göra beställningen och då visade det sig att klockan nästan var 03.00!!
Vi gav blanka fan i det där jävulskapet och gick och la oss. Tur var väl det, jag fick sova till halv sju imorse. Det kunde varit värre, visst? :]

Idag började dagen som sagt tidigt. Efter frukost så roade Harry sig själv så bra att jag kunde ta nya tag med fotoboken, fick även denna gång göra om det inte bara en gång... Tillslut lyckades jag färdigställa och tänkte beställa, till jag kom till kassan; över 500 spänn för en jäkla fotobok, är det sant?! Jag sparade den så den finns ifall jag skulle ångra mig. Så är det någon som vet av en bra och BILLIG sida, alternativt gratis sida, där man kan göra fotoböcker, säg till!!
Annars har vi haft en trevlig dag med Ida, Linda och Alice! Trots att Harry var supertrött höll han humöret uppe, oftast i allafall =]

Just nu sitter jag här i soffan, kikar in i köket och tittar på när Harry tar potatisskal från slasken, sätter det i en skål och häller ut. Om och om igen. Lite roar små!
Jag sitter även här med en härlig doft i huset, det doftar nämligen middag, som idag består av potatisgratäng och lövbiff. Smarrigt såhär en vanlig onsdag. Jag längtar till det är färdigt!

Det börjar visst vara klart, så nu ska jag joina syrran i köket som precis ställde sig och steker köttet.


Må gott!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Hannah

Hej klart att du inte är den Linda haha ... tjejen heter ju inte ens Linda hon heter något annat.



Men du fuji... dom e billiga. Jag skickade in närmare 400kort för framkallning och då slutade det kalaset på ynka 214kr. Tror även dom hade bra priser på annat oxå. Vistaprint är oxå en sida som jag beställt ifrån som jag tyckte var billig där gjorde jag fotokalendrar.

2009-11-04 @ 22:01:32
URL: http://ellalivet.blogg.se/
Postat av: Emma

Nej du, det är det inte och jag kan lova att jag definitvt har mina rättigheter att vara det också! Men det kan vi ta en annan dag =) Hoppas ni är på benen nu alla i huset. Vi måste ju ta och träffas snart, fast jag väntar gärna tills ni är helt friska! Kramar

2009-11-04 @ 22:07:52
URL: http://emmste.blogg.se/
Postat av: Monica

Fujidirekt.se brukar vara billiga. Kolla där :)

2009-11-04 @ 22:46:50
URL: http://moonkan.blogg.se/
Postat av: Hanna

joo nog ska han väl också gå att övertyga om Jens går att få med, då går ALLA att få med :P han är ju som nån annan folkskygg som vägrar gå på affärer.. knappt han går få med på coop eller kvantum, ska gärna va typ supermarket där de inte är så mycke folk ;)



Vad har ni för planer för den kommande helgen som snart är här? :)

2009-11-05 @ 12:58:28
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0