- Splasch!

Idag när jag oljade in grillstadsbänkarna (säger man så?) hörde jag plötsligt ett splasch ner i oljan
Trodde först det var penseln men insåg snabbt att jag fortfarande höll hårt i den, då kom jag på att det måste ha varit telefonen som ramlar ur fickan, ner i hinken!
Det var bara att plocka upp den och in och skölja av den.

Just nu ligger den på en handduk och torkar, men jag tvivlar att den kommer att fungera mer. Man ser på displayen hur oljan och vattnet åker fram och tillbaka om man vickar på telefonen.
Hoppas i alla fall att sim-kortet klarat sig!

Som att man inte har nog många saker att sprätta pengarna på.. Tur skatteåterbäringen snart kommer! Eller snart och snart...

Skönt att jag dock kan se tillbaka på de senaste dagarna och kan konstatera att vi haft det hur bra som helst, då kan en skitsak som att telefonen är paj, ta sig i brasan!


Trevlig lördagkväll!
KRAM

Kommentarer
Postat av: Stina och Eric

Å inte roligt!

Det är bara å säga jasså, tyvärr! Allt väl då?

Kram

2009-05-02 @ 20:05:14
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Stina och Eric

Jo bra hära också, varit en sväng på crusingen och lilleman sov så gott i camaron =)



Vi grilla också hamburgare idag, gott för den delen också! =)



Nej nu är de godnattdags hära!



2009-05-02 @ 23:32:22
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag har ju mammas gamla som du kan få ta om du inte får igång din! /idola

2009-05-02 @ 23:50:02
Postat av: Hanna

Jo valborgskvällen var toppen, dessvärre var de inte fullt lika kul att kliva upp fredag och fara på jobbet :P



Är allt bra med er? attans vilken osis med telefonen :S



kram :)

2009-05-04 @ 16:59:10
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha ja men man är väldigt handikappad utan telefonen, så de är då så sant som det är sagt. Men sim-kortet klara sig då alltså? :)



Jo här är det bara bra, har ju som en liten "semester" vecka, men aldrig som då har man så mycket att göra. Det är som fullt upp hela dagar med ärenden och hemmet :)

Jo jag får ju faktiskt det, och som det känns bra :)) Jag överdrev väl kanske lite förra helgen med att skråla 3 ggr för att han for bort.. men de är sådär ibland att va av de kvinnliga könet ;)



Vad ska ni hitta på till helgen då? :) kramisar!!

2009-05-05 @ 13:18:05
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0