- Klockren!

Vilken händelsefull dag det har varit idag!

Jag och Kajsa tog oss en promenad i det härliga, men ack så slaskiga vädret, till badhuset där det vankades andra kursen i babysim. Nu är vi delfiner om jag inte minns fel. Gick mestadels suberbra, han är så duktig på att dyka! :)

När vi simmat klart skyndade vi oss till duschen och vidare till bilen, hem med pojkarna och den fyrbenta varelsen, brumma vidare tíll stan för att prata med chefen om sommaren och sen jobbade jag hela kvällen.
Skönt att få komma hemifrån och roligt att få vara nån annan än bara mamma! Dessutom trevligt att få träffa arbetskamrater =] 

När jag kom hem hann jag träffa mamma och pappa en snabbsväng innan dom begav sig hemåt. 
Nu har vi även nyss sålt bilen! Så nu blir det enbart promenader, vars vi än ska, när vi inte rymmer barnvagn i den andra bilen där bagaget inte går att öppna! Men promenader gör bara gott.  

Helgen har varit super! I lördags var vi på Erics dop som var så fint. Han är bara för söt :)
Direkt efter det åkte vi till Harrys faster för att gratta henne på födelsedagen, träffade såklart hans farmor och farfar där också.
När vi väl kom hem fick vi fullt med främmande. Det var med andra ord en toppendag med toppen folk i våran närhet!












Vi hade även igår en toppendag med toppenfolk. Vi drog ut med skoter och pulka och grillade och mös i det härliga vädret!
Vilken underbar helg, kan inte säga annat än klockren! Tack alla inblandade :)


Kommentarer
Postat av: Lea

så jäkla snygg harry var på dopet,vilken charmör:)

Jo du nu går jag på nålar känns så nära men ändå så långt borta!..nej vi har inte tänkt det iallafall men hur det hela slutar vet jag inte, Niklas har varit sugen på att ta reda på det men jag har vägrat och så tror jag det ska förbi!...tog ni reda på det`?:)

2009-03-17 @ 14:03:22
Postat av: Hanna

Man får väl lov att säga, tack själv :D

2009-03-17 @ 14:09:16
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Hanna

Jag såg inte före att du skrivit så jag skriver en gång till :)

Jo nog har jag överlevt alltid, det är SÅ skönt när man gjort bort den tills det är dags nästa gång! Hur har ni det då? :)



Ni är ju välkomna på fika någon dag, jag vet bara inte vilken dag Jens har tänkt ha sitt födelsedagsfika än riktigt men vi får väl återkomma med det senare :)

2009-03-17 @ 14:14:22
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vilken snygging! nu passar ju till och med kläderna :] jag längtar till på torsdag :) moster ida

2009-03-17 @ 18:27:03
Postat av: Jenny

De går jätte bra ! Dom är lika busiga båda två:) Och dom har riktigt kul tillsammans, svansarna går i ett o de är ju bra ! :D Hur är det med er då? Jag planerar nog förhoppningsvis en tur till Piteå till veckan, ska in på nordiskabil o höra om lite tillbehöv till bilen :) Hur ser din kommande vecka ut ? Puss

2009-03-17 @ 19:04:04
URL: http://jennylundberg.blogg.se/
Postat av: mamsi

jo, det var en härlig dag igår....jag fick träffa lillprinsen och linda & per förstås....middag som per hade gjort...kramar till er

2009-03-17 @ 19:34:06
Postat av: Lea

nej jag tycker som det jag med=)...vad funderade ni på för några namn?... så kul å höra allas olika=)

2009-03-17 @ 22:24:40
Postat av: Hanna

Jo, men jag tror vi besluta det för att ta det till veckan, passar bättre för oss också! Är lite att stå i ikväll, packa och handla osv eftersom vi far imorn efter jobbet :) Och om det ändå passar bättre för er så, blir det ju perfekt :)

2009-03-18 @ 10:34:23
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: moster

men sååå snygg,vilken charmkille. väst å skjorta.å fin böxen.kramar från moster

2009-03-18 @ 12:21:33
URL: http://vitstil.blogg.se/
Postat av: Hanna

Ja okej, men vet du jag tror det där löser sig. Det spelar ju som ingen roll när det blir, bara det blir av! Det som är huvudsaken :)



Ni får ha en trevlig helg så ses vi säkert här framöver :)

2009-03-18 @ 22:52:48
URL: http://hannaaldrin.blogg.se/
Postat av: Sara

Sicken snygging på röda mattan :)



Hur gick det för dig till sommaren? Några uträtade frågetecken? :)



Kramis

2009-03-19 @ 16:20:44
URL: http://sassabarill.blogg.se/
Postat av: Jessica

Oj sååå snygg liten kille! :)

2009-03-20 @ 20:51:48
URL: http://jesssicaaa.wordpress.com
Postat av: sandra

såg en liten glimt av din nya frissa:P vart riktigt fint av det jag ser, blev ju TOK sugen på att klippa å färga nu!!

hoppas att ni har d gott!

PÖSS

2009-03-22 @ 15:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0