- Lördag

Igår vällte jag ut skurhinken när jag i princip hade skurat färdigt i Harrys rum, några bokstäver från väggordet som jag hade lagt lös på en tavla, försvann och förstördes. Jag hade ont i magen så toaletten var min bästa vän för ett tag, skönt att Anna kom sen så jag fick sitta där i fred utan att ha en dörr som står öppen, en hund som sitter på mattan inne i toan och ett  barn som är inne och bankar på badkaret osv,

Då frågar jag mig, har det att göra med att det var fredagen den 13e igår? Nej, skulle inte tro det, det var väl helt enkelt inte min dag =)
 

Idag är det dock en annan dag. Först ska vi ju som sagt på dop, sen ska vi gratta Harrys faster som fyller år. Så nu snart ska Harry få hoppa i plurret så han är ren och fin dagen till ära :)
Kvällen är fri, så är det någon som vill hänga gäng med oss, hör av er!

Ha det gott!
Kram

Kommentarer
Postat av: Nath

Vi gjorde ett test med den redan igår och hon somnade efter att Magnus bara varit inne4 gånger, kände mig riktigt stolt! Hoppas det fungerar ikväll också :)

2009-03-14 @ 11:11:26
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Nath

Jag hoppas sannerligen det! :)

2009-03-14 @ 16:47:06
URL: http://varforstabebis.blogg.se/
Postat av: Sara

Ja, tänkt att ibland händer allt på en och samma gång.. Tur att Anna kom :)



Är det lille Eric som skall döpas?



Åh, jag hade gärna kikat förbi ikväll. Jobbar tyvärr till 22, så det blir kanske lite väl sent.. :/ Hoppas ni får en skön kväll i alla fall! ;)



Kramis

2009-03-14 @ 17:42:57
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0