- 12 mars

Klappat och klart, klippt och skuret är vad det är just nu! Idag bjuder jag inte på någon bild, då jag känner att jag behöver vänja mig vid det nya ett tag till.

Vi har haft en härlig tid sen sist.. Skoterturer, klippning, umgänge med härliga människor, mys. 
Jag blev även hundbiten av lilla bitchen Ruth, och som vi gjorde upp! Jag kom givetvis ut med segern i behåll, med blodig hand och adrenalin som pumpade. Puh, vilken pärs!

Harry han går och går och går. Man hinner inte blunda så har han hunnit till ett annat håll.  
Han är så duktig så, våran lillprins!
Den sjätte tanden pryder numer hans mun, så himla gulligt när han skrattar och dom skymtar!

Imorgon kommer Anna hit, ska utnyttja henne lite till att vara barnvakt åt Harry så får jag städa i fred, något som verkligen behövs! Skönt att ha det städat inför helgen.
Dock får det numer aldrig vara städat särskilt länge för vår unge familjemedlem.
Spelar ingen roll om leksaker ligger på golvet, huvudsaken jag vet att det är dammtorkat och dammsuget och allt sånt! =)

På lördag ska vi på dop, och som jag längtar! Jag tror jag bara varit på Harry och min egen, men det är ju inte detsamma som att få sitta och beskåda underverket som döps! Får se om någon tår trillar ner för min kind, jag hörde rykten om att det bli solosång. Säkerligen vackert!

Fredagen den 13e imorgon, wihoo, spännande! NOT =]


Dags att krypa till kojs nu, så jag orkar med morgondagen. Den startar numer ganska tidigt enligt mig!
Kram och godnatt

Kommentarer
Postat av: Louise

nu ska jag promenera!!!!!!!!!!!!!! du me

2009-03-13 @ 08:39:18
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Louise

haha jag vet inte vad man säger :P

2009-03-13 @ 15:32:19
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: Mirry

Spana gärna in vår blogg och beundra de fantastiska barncitaten!



www.arntyochmirry.se

2009-03-13 @ 19:37:19
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0