- Ett år äldre

Idag har jag stigit upp före lillkillen - det hör verkligen inte till vanligheterna! Det brukar alltid vara han som väcker mig, men denna morgon väcktes jag dock av att Kajsa gnällde och ville ut. Bara släpa sig upp och släppa ut henne och kände att det var lika bra att stiga upp då.

Har hunnit avverka två introduktionsdagar på mitt 'gamla jobb', ikväll och resten av helgen blir det jobb för hela slanten. Blandade känslor vill jag lova! Dock en mjukstart inför mina fyra veckor med heltid.. Är inte ett dugg peppad, men det kommer nog gå bra!

Idag fyller jag år, kvällen spenderas som sagt på jobbet och nu på dagen ska jag bara mysa med lilleman. Någon tårta tänker jag inte bjuda på och fika har vi inte heller, så i år får ni klara er utan. Inte för att jag väntar mig nå besök, att fylla 22 år är ju verkligen ingen stor grej =]

Harry springer omkring mest hela dagarna och har en vilja av stål :] Han är så gudomligt söt när han ska visa var tungan är och även hur gammal han är, våran lilla sötnos!

Nu är Harry vaken, vi ska äta lite frukost sen ut på promenad för att sedan mysa och tagga upp för kvällen...




Åh, spännande!! Det kan gå hur som helst!

Det närmar sig nu.. Jag längtar!


Må väl, Hej!

Kommentarer
Postat av: lea

Grattis, det finns ju ingetbättre än att fylla år det ska man aldrig sluta göra:P hur går det med huset?=)

2009-07-03 @ 10:17:11
Postat av: Louise

grattis ;)

2009-07-03 @ 10:32:42
URL: http://[email protected]
Postat av: FIa

Grattis! :)

2009-07-03 @ 12:22:32
Postat av: Stina och Eric

Grattis för fanken! =)

2009-07-03 @ 13:09:38
URL: http://stinarisberg.blogg.se/
Postat av: Fam Wallbing

GRATTIS på din dag =)

kram från oss

Nu tycker jag det är dags att vi träffas snart ... visst ?!

Kram igen

2009-07-03 @ 22:29:25
Postat av: Jennie och Norah

Ja visst är hon!? :)

Eran Harry är så otroligt söt han också!



Ser att något gått i kras?När jag läser lite kommentarer så antar jag att det är något hus det handlar om?Vad trist i såna fall..Men det kommer garanterat något ÄNNU bättre,om det kan vara till någon tröst..

Hoppas ni snart hittar erat drömhus!



Kramar från oss!

2009-07-11 @ 21:20:23
URL: http://jennieohlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0