-Utmärkelse!

Denna utmärkelse har jag fått av Sara, tack rara du!



1. Sätt loggan på din blogg

2. Länka till personen som utmärkelsen kom ifrån

3. Nominera minst 7 bloggar

4. Länka till deras bloggar

5. Lämna ett meddelande till personerna på deras blogg


Jag är för tillfället för slö för att nominera 7 st bloggar, skyller på att det är jobbigt och svårt att välja ut endast 7 stycken av alla dryga 45(!!!!) bloggar jag brukar läsa. Usch vad hemskt det känns - läser jag verkligen så jäkla många?! Tur att inte alla uppdaterar varje dag och tacka vet jag bloglovin. Slipper jag själv hålla koll på när någon uppdaterar, då gör den sidan det åt mig. Superb!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0