- 10 pannor?!

Alpnaeringspartyt igårkväll var mycket trevligt och mysig. Jag som först trodde vi bara skulle bli ett fåtal fick ändra mig, i slutändan blev det fullt hus, mycket trevligt!

Harry tyckte än mindre om att ligga på rygg igår på babysimmet. Kanske det beror på att han är förkyld och får ont i öronen när dom ska vara undervattnet - simläraren sa att det kunde bero på det. Eller så vill han abra inte ligga på rygg.

Ska göra oss klara för att åka på BVC för vägning och mätning, nu våger nog våran dunderklump kring 10 pannor!
Efter det blir det affärn för att inhandla ingredienser till mat som ska göras till Harry, sen hem, laga mat, vika tvätt, städa upp sen igår och ta en promenad. Middag måste också göras, någon som har något middagsförslag?

Imorgon åker jag, Harry och Emma till Luleå redan från tidig morgon. Sen ska vi slå ihop oss med Sandra och Ammy för att luncha, blir nog trevligt. Jag längtar!


                                   Harry i sin nya pyjamas



                 Levi och Harry håller hand och pussas - sötnosar!


        
     Harry och farfar                   Harry handlar

Kommentarer
Postat av: mamsi

full rulle och raka rör..... Det är väl därför känslan dyker upp: om jag visste att det var såå här roligt och underbart med barnbarn så skulle jag ha skaffat dem först......kramar/mormor

2009-01-22 @ 10:41:54
Postat av: eva

oj så fina bilder, ÄLSKAR när du lägger ut bilder:) tihi. Söt pyjamas förresten:) Låter som att ni har det riktigt bra å mysigt hemma i lilla pite.

2009-01-22 @ 20:58:00
Postat av: Ammy

tänk om man alltid fick ha en sådan snygging i kundvagnen när man handlar, då kanske man skulle kunna smita förbi godsakerna utan att handla dem =) Tack för idag

2009-01-23 @ 17:08:22
URL: http://konstapeln.blogg.se/
Postat av: Sara

Hehe, jag älskar Harrys shoppingstil! :D

2009-01-24 @ 19:47:44
URL: http://sassabarill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0